Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niewiem jak zmiejszyc int na Cod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MasloG

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 21.01.2011 20:11

Witam.

Mam problem jak zmiejszyc inteligencje na cod w jednej klasie bo jest straszne zamieszanie oto wycinek z sma. Chce zmiejszyc jedynie int i te pkt z int rozdzielic na sile zwinnosc i zrecznosc. Lecz przy skompilowaniu wyskakuje blad jesli mogl by mi ktos to przerobic będę z gory wdzieczny niewiem czy tylko tyle trzeba ale chyba tak Jeśli bedzie trzeba cos jeszcze to podam ;)

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<100){
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<500){
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<500){
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<500){
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
case 4:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (inteligencja_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 500;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
case 5:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety")
punkty_gracza[id]=500-zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] = 500;
}
else
{
zdrowie_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
case 6:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (wytrzymalosc_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] = 500;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
case 7:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kondycja_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-kondycja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 500;
}
else
{
kondycja_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
case 8:
{
if (inteligencja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 100 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=100-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 100;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 9:
{
if (zdrowie_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] = 500;
}
else
{
zdrowie_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 10:
{
if (wytrzymalosc_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] = 500;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 11:
{
if (kondycja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] = 500;
}
else
{
kondycja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
}


Gdy Pozmienialem pkt inteligencji na 100 i gdy kompiluje wyskakuje mi taki błąd:

Dołączona grafika

Dodano 22 styczeń 2011 - 10:32:
Refresh

Użytkownik MasloG edytował ten post 22.01.2011 10:43

  • +
  • -
  • 0

Only DD2:

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Zapraszam na Cs-Plus.pl Sieć serwerów cs 1.6 !


#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 22.01.2011 11:38

Pobierz załącznik, wrzuć do compiler/include.

I się skompiluje :)
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 MasloG

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 22.01.2011 12:17

Skompilowalo sie ale dalej moge dawac w int 500 pkt a ja chce to ograniczyc do 100 Daje w zalaczniku to sma prosil bym o pomoc w przerobieniu tego

Załączone pliki


Użytkownik MasloG edytował ten post 22.01.2011 12:17

  • +
  • -
  • 0

Only DD2:

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Zapraszam na Cs-Plus.pl Sieć serwerów cs 1.6 !


#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 22.01.2011 12:55

Zobacz to.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#5 MasloG

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 22.01.2011 13:05

to samo dalej moge ladowac w inteligenjce po 500 pkt ;x moze jak cos to podaj gg a jak nie znajdziemy problemu jak to zrobic to dalej bedziemy pisac o pomoc ?
  • +
  • -
  • 0

Only DD2:

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Zapraszam na Cs-Plus.pl Sieć serwerów cs 1.6 !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych