Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Coś wywołującego funkcję .amxx


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zardziol

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.01.2011 19:03

Jak zrobić, aby byt na mapie uruchomił funkcję pluginu amxx ?

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 21.01.2011 19:30

Byt ma pole target więc jedynie to możesz wykorzystać
  • +
  • -
  • 0

#3 Zardziol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.01.2011 20:28

coś jaśniej ?
(bo chce zrobić takiego ludzika (sklep) jak na pokemodzie)

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.01.2011 20:31

tego ludka na pokemodzie to realizuje plugin po prostu łapiąc touch gracza i enta
  • +
  • -
  • 0

#5 Zardziol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.01.2011 20:44

a jakieś info jak to zrobić ?

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 21.01.2011 22:04

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Counter-Strike -> Mapy
do
Scripting -> Pytania

  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 21.01.2011 22:07

(bo chce zrobić takiego ludzika (sklep) jak na pokemodzie)

How To: Make a perfect NPC - AlliedModders ( http://forums.allied...ead.php?t=11756 )
  • +
  • -
  • 0

#8 Zardziol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.01.2011 07:12

dzięki ,
co zrobić żeby ten npc nie pływał
co zrobić żeby npc po przywołaniu nie pokazywał od razu funkcji give_wepon(ent) tylko dopiero po wywolani komendy +sklep w trakcie patrzenia na npc

Użytkownik Zardziol edytował ten post 22.01.2011 07:46


#9 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 22.01.2011 10:37

1. musisz mu inną animację ustawić
2. nie rozumiem. jak npc może "pokazywać" funkcję ?
Chodzi ci o to, że od razu otrzymuje broń ?
Jak tak to zastosuj wywołanie
give_weapon(ent)
w innym miejscu (tylko pamiętaj przechowywać zmienną globalnie, żeby ent nie zaginął ci po utworzeniu npc'a.
  • +
  • -
  • 0

#10 Zardziol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.01.2011 10:44

nie o to mi chodziło ale się przyda , dzięki
chodziło mi o to że jeśli patrzymy sie na npc i patrząc na niego naciśniemy "E" to wyświetla się funkcja "public sklep(id)"

A public sklep(id) to będzie taki sklep z itemkami.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych