Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

sv_restart 1 co xx rund


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 20.01.2011 18:33

Witam, posiadam plugin, który co xx rund resetuje mape. Dam przykład.
Pierwsza runda, plugin wyświetla, że restart za 20 rund. TT podkłada pake ct / tt wygrywa. Druga rund, plugin nadal pokazuję, że 20 rund do końca.
Więc coś nie nalicza podłożenia paki ;x Ogólnie działa tylko nie liczy rundy jak paka była podłożona.


#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define LIMIT 20

new tt, ct;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_logevent("logevent_RoundEnd", 2, "1=Round_End");
	
	register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_TextMsg");
	register_logevent("logevent_RoundStart", 2, "1=Round_Start");
}

public message_TextMsg( const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity )
{	
	static message[32]; get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message));
	
	if(equal(message, "#Game_will_restart_in")) ct = tt = 0;
	else if(equal(message, "#Terrorists_Win")) tt++;
	else if(equal(message, "#CTs_Win")) ct++;
}

public logevent_RoundEnd()
{	
	if(tt+ct >= LIMIT) 
	{
		set_cvar_num("sv_restart", 1)
		if(tt > ct) ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[DD2] Wygrali Terrorysci %d/%d", tt, ct);
		else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[DD2] Wygrali Anty Terrorysci %d/%d", ct, tt);
		
		ct = tt = 0;
	}
}

public logevent_RoundStart()
	ColorChat(0, GREEN, "[DD2] Restart mapy za %d rund", LIMIT - (ct+tt));

  • +
  • -
  • 0

#2 b0niek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 20.01.2011 19:31

Przekompiluj i sprawdź jeszcze raz. Ten plugin działa u mnie...
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#3 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 20.01.2011 21:10

Jak paka została podłożona i rozbrojona to też zalicza runde?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych