Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DiabloMod vault


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 gozdek1987

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:108
  • Imię:krystian
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 19.01.2011 00:36

Witam wszystkich serdecznie mam takie pytanie czy da rade przerobić DiabloModa by nie był na bazie sql tylko na vault tak jak jest to zrobione w CodMod?A jeżeli tak to czy to wszystko będzie płynnie chodziło tzn. szybciej klasy się uruchamiały itp. Proszę o wypowiedzi i fajnie jakby ktoś zapodał poradnik.
pozdrawiam.

Użytkownik gozdek1987 edytował ten post 19.01.2011 00:37


#2 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2011 17:15

sam nie wiem,ale dołączam się do pytania kolegi;)

#3 strikepremium

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:101
  • Imię:czak
  • Lokalizacja:swww
Offline

Napisano 19.01.2011 17:18

dokładnie, tez by mi sie przydalo ?!

#4 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 19.01.2011 22:01

Przerobić się da, tyle że wtedy praktycznie pozbywasz się możliwości statystyk www, dodawania expa na www itp.
  • +
  • -
  • 1

#5 strikepremium

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:101
  • Imię:czak
  • Lokalizacja:swww
Offline

Napisano 20.01.2011 15:02

wiec jak to zrobic?

#6 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 20.01.2011 19:23

Omg nikt Ci tego nie zrobi od tak, to trzeba przerabiać "połowę" kodu... Wiec się nawet nie pytaj na forum. Jak komuś się uda to na pewno od razu tego nie udostępni, a na pewno nie od razu za free. Koszta utrzymania serwów pójdą wtedy w dół (koniec konieczności korzystania z sql które (by było dobre) musi być płatne).
  • +
  • -
  • 1

#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.01.2011 20:51

to trzeba przerabiać "połowę" kodu...

Czy ja wiem... Połowy to na pewno nie ma, nawet 1/4 nie będzie, bo wczytywanie i zapisywanie jest w kilku publicach plus do tego te wczytywanie średniego lvlu. Wydaje mi się, że spokojnie w 1 dzień dało radę by to zrobić, ale jak wiadomo robienie czegoś za darmo dla kogoś to i 1 dzień jest dużo... Ale po co w ogóle to przerabiać na ten vault? Według mnie na sql jest lepiej z wielu różnych względów.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#8 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 20.01.2011 21:07

A jeżeli tak to czy to wszystko będzie płynnie chodziło tzn. szybciej klasy się uruchamiały itp

Nie do końca, przy dużej ilości graczy i EXP w pliku serwer może zachowywać się niestabilnie, a EXP ładować się sporo czasu. Lepiej zainwestuj 20-30zł/rok na porządną bazę danych (unixstorm) i wszystko będzie okej, bez zbędnego kombinowania.
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#9 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2011 10:16

exp ładować się sporo czasu?!To dlaczego na Cod działa natychmiast klasa i lvl? Sql też jest dobrym sposobem,ale nvault lepsze... Szybciej klasy sie wczytuja,nie ma problemow z tworzeniem klasy,nie ma problemow z 0 lvl,z ladoawniem klasy itd.

Użytkownik PedoBear. edytował ten post 21.01.2011 10:17


#10 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 21.01.2011 10:52

exp ładować się sporo czasu?!To dlaczego na Cod działa natychmiast klasa i lvl? Sql też jest dobrym sposobem,ale nvault lepsze... Szybciej klasy sie wczytuja,nie ma problemow z tworzeniem klasy,nie ma problemow z 0 lvl,z ladoawniem klasy itd.

Pewnie, przyładuj tam 1k użytkowników i powiedz mi czy nie będzie skoku obciążenia i czasu ładowania :-)
Vault Vs. MySQL - AlliedModders
Database vs nVault vs flat file - resource & speed consumption - AlliedModders
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#11 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2011 14:30

no ja do Sql nic nie mam,ale nvault jest dla tych,którzy nie chcą obciążać się kosztami sieci za bazy danych;/

#12 gozdek1987

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:108
  • Imię:krystian
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 31.01.2011 09:21

Dziękuje wszystkim Za wypowiedz wszystkich oczywiście nagrodziłem + myślę ze jednak zostanę przy bazie sql.

#13 strikepremium

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:101
  • Imię:czak
  • Lokalizacja:swww
Offline

Napisano 31.01.2011 11:37

Dokłądnie, PedoBear ma racje jakos na CoD mod działa normalnie co ty pier**lisz?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych