Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mrożący totem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.01.2011 15:26

Jak zrobić,żeby jak postawisz mrożący totem,wróg na niego wejdzie,to żeby wróg nie mógł atakować??Jak to zrobić? Pomóżcie,dla chętnych czekaja +++ :D

#2 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 17.01.2011 16:08

Przyłączam się do pytania, też daje ++++
  • +
  • -
  • 0

#3 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.01.2011 09:10

To jak,odpisze tu ktoś??

#4 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 18.01.2011 15:52

szczerze wątpię że ktoś Ci da taką funkcję jeżeli masz jakiś plugin z tym związany podeślij może coś razem wymyślimy :)

#5 StaszekMroziok

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 18.01.2011 16:57

hmm na chlopski rozum mozna


zrobic ze jak kto jest w totemie to dostaje np wypad[id]=0

zrobic taska np tyle ile trwa totem ze po 15 sekudach ustawia to na 0
i dac
jesli ktos ma wypad > 0 to jesli naciska in_attack2 (no strzal) to zmienia mu na noz lub wypada


PS na razie jestem na kom okolo 8 sproboje cos takiego napisac
:]

ok

no to robimy zmienna new wypad[33]

proponuje w round start dac wypad[id] = 0


ok no to robimy totem (dam sam kod)

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
continue

if (is_user_alive(pid)){
wypad[pid] = 1
set_task(15.0, "off_wypad", pid)
}
}

public off_wypad(pid){
	wypad[pid] = 0
}

nie wiem czy to optymalnie

w
public check_magic(id)

if (wypad[id] > 0) item_wypad(id)


item_wypad(id)
{
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if (wypad[id] > 0)
{
if(get_user_button(id) & IN_ATTACK)
{
if (weapon !=CSW_KNIFE)
client_cmd( id, "drop" );

}
}

}


nie testowałem wiec nie wiem :/

Użytkownik StaszekMroziok edytował ten post 18.01.2011 17:30





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych