Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja lokalna nie rozumiem.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 15.01.2011 21:38

Cze. Mam problem z kompilacja lokalna, mianowicie zmienilem plik inl. w pokemodzie. I teraz zeby on zadzialal .sma musze skompilowac plikami inl. i nie bardzo wiem jak ;/. Sciagnalem amxstudio i pokemod.sma razem z inl. i inc. wrzucilem do jednego folderu i teraz gdy kompiluje plik zapisuje sie nie wiem czy caly czy moze przerywam w formacie .amx nie .amxx . Podam wam tutaj .sma i wszystkie pliki ktore musza byc do poprawnego dzialania.I prosilbym o ytlumaczeie co robie zle i jakby ktos mogl to przekompilowanie tego pluginu. Z gory dziekuje.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.01.2011 22:16

inc do scripting/includes/, a nie do tego samego co sma
  • +
  • -
  • 0

#3 V3ko

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 15.01.2011 22:21

No tak wiem ze sie tam wrzuca, ale przy kompilowaniu gdzie umiescic te pliki inc i inl razem z sma ?

Dodano 16 styczeń 2011 - 11:07:
Działa. Do zamknięcia.

Dodano 16 styczeń 2011 - 11:16:
Do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.01.2011 13:37

napisał wyraźnie że do scripting/includes/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych