Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z roundsound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 BaLeK

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 14.01.2011 16:38

Witam wgrałem na serwer własny roundsound i nutki pobrały się normalnie tylko się nie włączają.
.sma:
//RoundSound.amxx -by PaintLancer

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_win4")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_win5")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,5)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/6")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/7")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/8")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/9")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/10")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,5)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/3")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/4")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/5")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/kaktuz/1.mp3")
precache_sound("misc/kaktuz/2.mp3")
precache_sound("misc/kaktuz/3.mp3")
precache_sound("misc/kaktuz/4.mp3")
precache_sound("misc/kaktuz/5.mp3")
precache_sound("misc/kaktuz/6.mp3")
precache_sound("misc/kaktuz/7.mp3")
precache_sound("misc/kaktuz/8.mp3")
precache_sound("misc/kaktuz/9.mp3")
precache_sound("misc/kaktuz/10.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}



Co jest nie tak? :/

Dodano 14 styczeń 2011 - 20:53:
Z tego co się dowiedziałem trzeba było zmienić mp3 na wav i po zamianie ,gdy wchodzi się na serwer w konsoli wyskakuje:

BUILD 4883 SERVER (0 CRC)
Server # 27
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/kaktuz/1.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/kaktuz/2.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/kaktuz/3.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/kaktuz/4.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/kaktuz/5.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/kaktuz/6.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/kaktuz/7.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/kaktuz/8.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/kaktuz/9.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/kaktuz/10.wav'

Użytkownik BaLeK edytował ten post 14.01.2011 20:55

  • +
  • -
  • 0


Dołączona grafika


#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 15.01.2011 10:34

jezeli pliki sa mp3 to zrob to tak:
client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/muza.mp3")

  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#3 Kavi76

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:209
  • GG:
  • Imię:Paweł :)
  • Lokalizacja:CrL
Offline

Napisano 15.01.2011 18:22

i w
new rand = random_num(0,5) powinno wyglądać tak new rand = random_num(0,4) przy nutach tt i ct
  • +
  • -
  • 0

#4 Burdek

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Siemce
Offline

Napisano 16.01.2011 00:06

uzyj tego roundsounda działa w 100% sam go uzywałem jest on w .mp3

#include  

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/ct1.mp3","sound/misc/ct2.mp3","sound/misc/ct3.mp3","sound/misc/ct4.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/tt1.mp3","sound/misc/tt2.mp3","sound/misc/tt3.mp3","sound/misc/tt4.mp3"}

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
new i
for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_generic(sounds_ct[i])

new u
for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{
client_cmd(0,"stopsound")

client_cmd(0, "mp3 stop")

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{
client_cmd(0,"stopsound")

client_cmd(0, "mp3 stop")

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}




Użytkownik Burdek edytował ten post 16.01.2011 00:07


#5 BaLeK

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 16.01.2011 19:09

Stasekstaskowy jak robię tak jak mówisz to nie chce się skompilować, mógłbyś pokazać jak cały plugin ma wyglądać może coś źle robię. Burdek twój plugin to samo nie da się go skompiowac.

Użytkownik BaLeK edytował ten post 16.01.2011 19:11

  • +
  • -
  • 0


Dołączona grafika


#6 Meelo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:103
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 16.01.2011 23:25

//RoundSound.amxx -by PaintLancer

#include <amxmodx>

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_win4")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_win5")  
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,4)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/6.mp3")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/7.mp3")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/8.mp3")
    case 3: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/9.mp3")
    case 4: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/10.mp3")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,4)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/1.mp3")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/2.mp3")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/3.mp3")
    case 3: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/4.mp3")
    case 4: client_cmd(0,"spk misc/kaktuz/5.mp3")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache() 
{
  precache_sound("misc/kaktuz/1.mp3")
  precache_sound("misc/kaktuz/2.mp3")
  precache_sound("misc/kaktuz/3.mp3")
  precache_sound("misc/kaktuz/4.mp3")
  precache_sound("misc/kaktuz/5.mp3")
  precache_sound("misc/kaktuz/6.mp3")
  precache_sound("misc/kaktuz/7.mp3")
  precache_sound("misc/kaktuz/8.mp3")
  precache_sound("misc/kaktuz/9.mp3")
  precache_sound("misc/kaktuz/10.mp3")

  return PLUGIN_CONTINUE
}

Spróbuj tego.. muzyczki wrzucasz do sounds/misc/kaktuz
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 17.01.2011 09:25

Meelo, to nie zadziała.

Co do kodu Burdek to na samej górze tam gdzie masz #include daj po spacji <amxmodx> czyli:
#include <amxmodx>

  • +
  • -
  • 1

#8 BaLeK

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 17.01.2011 16:00

No Abes ma racje ten kod działa normalnie po dodaniu <amxmodx> dzięki. A może wiecie jaki kod jeszcze dodać żeby np. po wpisaniu /roundsound nie było nuty bo nie każdy lubi.
  • +
  • -
  • 0


Dołączona grafika


#9 Burdek

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Siemce
Offline

Napisano 17.01.2011 22:04

a no fakt moj nie dzialal bo nie bylo  

#include <amxmodx>

zapomnialem dopisac bo zle skopiowalem



#10 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 18.01.2011 17:36

BaLeK wgraj Alternative End Round Sounds - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#11 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 18.01.2011 20:42

ale ten spamuje w say'u :(

#12 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 20.01.2011 22:43

Można to wyłączyć, po to masz cvary
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych