Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Vip na ZP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Wiru

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:54
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 13.01.2011 08:06

Mam vipa na zp i co teraz zrobic by:
1. miał + klase zombie o podanym kodzie
/*
Wallclimb v1.0f by Python1320
Plagued Version 0.22 by Dabbi

Allows Poison Zombie to Climb Walls in Zombie Plague [3.62]

CVARS:    zp_wallclimb 0 = Off / 1 = Hold USE / 2 = Hold JUMP and DUCK  (Default 1)
    zp_wallclimb_nemesis 0 = Disable wallclimb during nemesis round. / 1 = Enable (Default 1)
    zp_wallclimb_survivor 0 = Disable wallclimb during survivor round. / 1 = Enable (Default 0)
    
Changes:
    0.22
        Made the function wallclimb return a value.
        Put plugin version to a cvar.
    0.21
        Added cvars to enable disable wallclimb durin survivor/nemesis round
    0.2
        Added cvar to enable / disable Walllclimb Plugin
    0.1
        First release.
*/

#include <amxmodx>
// #include <engine>
#include <fakemeta>

#include <cstrike>
#include <zombieplague>

//#include <fakemeta_util>
#define STR_T           33

// Stuff taken from fakemeta_util
#define fm_get_user_button(%1) pev(%1, pev_button)    
/* stock fm_get_user_button(index)
    return pev(index, pev_button) */

#define fm_get_entity_flags(%1) pev(%1, pev_flags)
/* stock fm_get_entity_flags(index)
    return pev(index, pev_flags) */

stock fm_set_user_velocity(entity, const Float:vector[3]) {
    set_pev(entity, pev_velocity, vector);

    return 1;
}
//End of stuff from fakemeta_util
//new STR_T[32]
new bool:g_WallClimb[33]
new Float:g_wallorigin[32][3]
new cvar_zp_wallclimb, cvar_zp_wallclimb_nemesis, cvar_zp_wallclimb_survivor
new g_zclass_climb

// Climb Zombie Atributes
new const zclass_name[] = { "Upadly VIP" } // name
new const zclass_info[] = { "HP+ Speed++ Jump++ Knockback-" } // description
new const zclass_model[] = { "vip_predator.mdl" } // model
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model
const zclass_health = 3000 // health
const zclass_speed = 3000 // speed
const Float:zclass_gravity = 0.6 // gravity
const Float:zclass_knockback = 0.8 // knockback

public plugin_init() 
{
    register_plugin("[ZP] Wallclimb ", "1.0", "WallClimb by Python1320/Cheap_Suit, Plagued by Dabbi")
    register_forward(FM_Touch,         "fwd_touch")
    register_forward(FM_PlayerPreThink,     "fwd_playerprethink")
    //register_forward(FM_PlayerPostThink,     "fwd_playerpostthink")
    register_event("DeathMsg","EventDeathMsg","a")
    //register_cvar("zp_wallclimb_version", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
    cvar_zp_wallclimb = register_cvar("zp_wallclimb", "1")
    cvar_zp_wallclimb_survivor = register_cvar("zp_wallclimb_survivor", "0")
    cvar_zp_wallclimb_nemesis = register_cvar("zp_wallclimb_nemesis", "1")
    
}

public plugin_precache()
{
    g_zclass_climb = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
}

public EventDeathMsg()    
{
    new id = read_data(2)
    g_WallClimb[id] = true
    return PLUGIN_HANDLED
}

public client_connect(id) {
    g_WallClimb[id] = true    
}

public fwd_touch(id, world)
{
    if(!is_user_alive(id) || !g_WallClimb[id] || !pev_valid(id))
        return FMRES_IGNORED

    new player = STR_T
    if (!player)
        return FMRES_IGNORED
        
    new classname[STR_T]
    pev(world, pev_classname, classname, (STR_T))
    
    if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
        pev(id, pev_origin, g_wallorigin[id])

    return FMRES_IGNORED
}

public wallclimb(id, button)
{
    static Float:origin[3]
    pev(id, pev_origin, origin)

    if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
        return FMRES_IGNORED  // if not near wall
    
    if(fm_get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
        return FMRES_IGNORED
        
    if(button & IN_FORWARD)
    {
        static Float:velocity[3]
        velocity_by_aim(id, 120, velocity)
        fm_set_user_velocity(id, velocity)
    }
    else if(button & IN_BACK)
    {
        static Float:velocity[3]
        velocity_by_aim(id, -120, velocity)
        fm_set_user_velocity(id, velocity)
    }
    return FMRES_IGNORED
}    

public fwd_playerprethink(id) 
{
    if(!g_WallClimb[id] || !zp_get_user_zombie(id)) 
        return FMRES_IGNORED
        
    if(zp_is_survivor_round() && get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb_survivor) == 0)
        return FMRES_IGNORED
        
    if(zp_is_nemesis_round() && get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb_nemesis) == 0)
        return FMRES_IGNORED
    
    new button = fm_get_user_button(id)
    
    if((get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb) == 1) && (button & IN_USE) && (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_climb)) //Use button = climb
    wallclimb(id, button)
    else if((get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb) == 2) && (button & IN_JUMP) && button & IN_DUCK && (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_climb)) //Jump + Duck = climb
    wallclimb(id, button)

    return FMRES_IGNORED
}

UWAGA ZOBACZCIE CZY DOBRZE TO PODMIENIŁEM VVV SKIN PREDATORA (1) CSS-SKINS / ics-base.net
V

new const zclass_model[] = { "vip_predator.mdl" } // model
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model



2. by mógł kupić golden deagla (jako jedyny)>> [ZP] Extra Item : Golden Deagle - AlliedModders

3. by mial unikalny wygląd lary (4) CSS-SKINS / ics-base.net

JEŚLI BĘDZIE POTRZEBA UDOSTĘPNIE TEŻ KOD VIP'a

Użytkownik Wiru edytował ten post 13.01.2011 08:15

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych