Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Errory - problem z funkcjami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 daniosik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 12.01.2011 18:18

Witam. Otóż pozmieniałem parę rzeczy w pluginie i wywala mi takie błędy:
L 01/10/2011 - 23:56:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cfjail_pl.amxx")
L 01/10/2011 - 23:56:28: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 01/10/2011 - 23:56:28: [AMXX]    [0] cfjail_pl.sma::SaveData (line 725)
L 01/10/2011 - 23:56:28: [AMXX]    [1] cfjail_pl.sma::Event_Deathmsg (line 464)

A oto te linie w kodzie (funkcje):
public Event_Deathmsg()
{
new attacker = read_data(1)
new victim = read_data(2)
new headshot = read_data(3)

new AttackerName[32]
new VictimName[32]

get_user_name(attacker, AttackerName, 31)
get_user_name(victim, VictimName,31)

if(!IsPlayer(attacker))
return PLUGIN_HANDLED

if(!IsPlayer(victim))
return PLUGIN_HANDLED

if( cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T)
{
if(get_pcvar_num(cvar_showrebels) && !lr_started)
{
if(!is_rebel[victim])
{
#if defined USE_CC
ColorChat(0, RED, "%s Guard^x03 %s^x04 killed prisoner^x03 %s!", PREFIX, AttackerName, VictimName)
#else
client_print(0, print_chat, "%s Guard %s killed prisoner %s!", PREFIX, AttackerName, VictimName)
#endif
}

else
{
#if defined USE_CC
ColorChat(0, RED, "%s Guard^x03 %s^x04 killed rebel^x03 %s!", PREFIX, AttackerName, VictimName)
#else
client_print(0, print_chat, "%s Guard %s killed rebel %s", PREFIX, AttackerName, VictimName)
#endif
unrebel(victim)
}
}
}

if( cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_CT)
{
playerpoints[attacker] += get_pcvar_num(cvar_killpoints)

if(headshot)
playerpoints[attacker] += get_pcvar_num(cvar_headshotpoints);

if(lr_started)
{
if(is_lr_s4s)
is_lr_s4s = false

if(lrgame[attacker] != LR_REBEL)
strip_weapons(attacker)

lr_started = false
lrgame[attacker] = LR_NONE
}
}

if(spray_on)
{
server_cmd("decalfrequency 20")
spray_on = false
}

if(task_exists(attacker))
remove_task(attacker)

if(task_exists(victim))
remove_task(victim)

SaveData(attacker) <---- to ta linia

return PLUGIN_HANDLED
}


oraz
public SaveData(id) 
{
new authid[32];
get_user_authid(id,authid,31); <---------- ta linia

new vaultkey[64], vaultdata[64];

//Save their points
format(vaultkey,63,"jb-%s-points",authid);
format(vaultdata,63,"%d",playerpoints[id]);
set_vaultdata(vaultkey,vaultdata);
}


natomiast tablice zapisałem tak

new playerpoints[33]

Kto coś tu widzi źle?

Edit: Poprawione

Użytkownik daniosik edytował ten post 24.01.2011 18:20

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 24.01.2011 09:54

Kto coś tu widzi źle?

dajesz wyrywki kodu i liczysz na zgadywanie ?
Nie wiadomo która linia to która, jak wygląda tablica playerpoints itd.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych