Witam, zrobiłem sobie coda 20001 LVL, i jak wiecie po kilku fragach mamy już do rozdzielenia ok, 150 punktów,
I tutaj pojawia się problem, gdyż gdy to wszystko wpakujemy w wytrzymałość to mamy ok, 200-300 hp,
i chciałbym żeby tego HP aż tyle nie przybywało, jeżeli ktoś wie jak to zmienić to proszę o odpowiedź
z Góry thx
(sma mogę wysłać na pw)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.01.2011 19:19
#2
Napisano 11.01.2011 19:35
to hp, czy wytrzymałość nie rozumiem już wcale ;X
#3
Napisano 11.01.2011 19:51
Znajdź:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;I zmień na:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id];To będziesz dostawać 1 HP, za każdy punkt zdrowia.
#4
Napisano 11.01.2011 19:54
sry, popierdzieliło mi się
Chodziło mi o życie nie o wytrzymałość
Jak zwiększysz punkty w życie to rośnie HP tylko trochę za dużo i chciałbym żeby przy np. 100 pkt przy tym było tak o 30-40 hp więcej nie o 300
Chodziło mi o życie nie o wytrzymałość
Jak zwiększysz punkty w życie to rośnie HP tylko trochę za dużo i chciałbym żeby przy np. 100 pkt przy tym było tak o 30-40 hp więcej nie o 300
#5
Napisano 11.01.2011 20:57
zle zrozumiale sry...
mozna tego posta usunac
mozna tego posta usunac
Użytkownik gader342 edytował ten post 11.01.2011 21:05
#6
Napisano 11.01.2011 21:10
Znajdź:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;I zmień na:maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id];To będziesz dostawać 1 HP, za każdy punkt zdrowia.
Tylko że jak dodasz 200 pkt do życia to będziesz miał 200 hp więcej ja chciałbym żeby przy 200 pkt dodawało 50 hp max
Dodano 12 styczeń 2011 - 17:46:
Sry za post pod postem, ale naprawdę mi na tym zależy
#7
Napisano 12.01.2011 17:51
Spróbuj coś takiego:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+float(zdrowie_gracza[id]*0.25);
#8
Napisano 12.01.2011 18:37
Zrobiłem jak napisałeś i pojawiły się niestworzone liczby takie jak "12342435252" w hp
#9
Napisano 12.01.2011 18:58
Domyślałem się, że tak będzie . W takim razie spróbuj to:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]/4);
#10
Napisano 12.01.2011 19:38
To zadziałało
Dzięki, leci +, temat można zamknąć
Dzięki, leci +, temat można zamknąć
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych