Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

compiler zawsze error [pomocy]

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monster :D

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 09.01.2011 19:26

Witam
Czemu jak compileruje nawet plik w ktorym nic nie robilem zawsze wyskakuje error.Chcialem dodac pare klas do tego nowego coda bo malo ale jak compileruje to error nawet jak compilerowalem plik admiral w ktorym nic nie robilem tez error.
POMOCY ;(
  • +
  • -
  • 0

#2 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 09.01.2011 20:04

Podaj jakie masz errory i jak kompilujesz?

#3 Monster :D

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 09.01.2011 20:15

../uploaded/4d2a1f2aa86b6.sma(4) : fatal error 100: cannot read from file: "codmod"

Compilation aborted.
1 Error.
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 09.01.2011 20:23

Kompiluj lokalnie. Upewnij się, czy masz plik amxmodx/scripting/include/codmod.inc. Jeżeli nie - trzymaj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 Monster :D

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 09.01.2011 20:47

Jak kompiluje lokanie to pokazuje mi sie:


Error: Cannot read from file: "codmod" on line 4

Compilation aborted.
1 Error.
  • +
  • -
  • 0

#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 09.01.2011 21:05

Pobierz to co dał Ci kolega w załączniku i wklej jak napisał, i będzie git.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#7 Monster :D

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 09.01.2011 21:17

Mam ten plik nawet pobralem i wkleilem i ciagle to samo jak kompiluje ;/
Jak kompiluje to mi zaznacza #include <codmod>
Plik QTM_CodMod.sma normalnie moge kompilowac a klasy nie ;(

Użytkownik Monster :D edytował ten post 09.01.2011 21:40

  • +
  • -
  • 0

#8 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 10.01.2011 06:27

Daj to co nie możesz skompilować to ci zrobimy :0

#9 Monster :D

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 11.01.2011 13:58

Ale ja nawet jak wezme plik codclass_admiral.sma to tego nie moge kompilowac
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych