Jak w temacie.
Ma ktos jakas metode?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Blokada strzalu shotguna przy przeladowaniu.
Temat rozp. Owner123, 09.01.2011 18:36
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.01.2011 18:36
#2
Napisano 10.01.2011 00:00
Polecam Ci ten plugin Weapons MaxClip 0.3.0 (22 mar 2010) - AlliedModders
nie rozwiązuje tego problemu, ale ma dużo przydatnych informacji o broniach, w tym o shotgunach
Takie coś zrobiłem dal pompki, ale kiepsko na to reaguje animacja broni.
inSpecialReload =
0 - nie przeładowuje
1 - w trakcie przeładowania
2 - w trakcie ładowanie pojedynczego pocisku
przeładowanie 2 pocisków wygląda więc tak:
nie rozwiązuje tego problemu, ale ma dużo przydatnych informacji o broniach, w tym o shotgunach
Takie coś zrobiłem dal pompki, ale kiepsko na to reaguje animacja broni.
inSpecialReload =
0 - nie przeładowuje
1 - w trakcie przeładowania
2 - w trakcie ładowanie pojedynczego pocisku
przeładowanie 2 pocisków wygląda więc tak:
00011122221112222111000
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "ShotgunShot"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
#define m_pPlayer 41
#define m_fInSpecialReload 55
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Item_PostFrame, "weapon_m3", "fwItemPostFrame");
}
public fwItemPostFrame( ent){
static inSpecialReload; inSpecialReload = get_pdata_int(ent, m_fInSpecialReload, 4);
if(inSpecialReload){
static id ; id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4);
set_pev(id, pev_button, pev(id, pev_button)&(~IN_ATTACK));
}
}
#3
Napisano 10.01.2011 18:18
Niestety nadal przy przeladowaniu strzela.
Edit.
Dobra już sam sobie poradziłem ;d
Edit.
Dobra już sam sobie poradziłem ;d
Użytkownik Owner123 edytował ten post 10.01.2011 18:28
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








