Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada strzalu shotguna przy przeladowaniu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 09.01.2011 18:36

Jak w temacie.
Ma ktos jakas metode?
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 10.01.2011 00:00

Polecam Ci ten plugin Weapons MaxClip 0.3.0 (22 mar 2010) - AlliedModders
nie rozwiązuje tego problemu, ale ma dużo przydatnych informacji o broniach, w tym o shotgunach

Takie coś zrobiłem dal pompki, ale kiepsko na to reaguje animacja broni.
inSpecialReload =
0 - nie przeładowuje
1 - w trakcie przeładowania
2 - w trakcie ładowanie pojedynczego pocisku

przeładowanie 2 pocisków wygląda więc tak:

00011122221112222111000

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "ShotgunShot"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

#define m_pPlayer				41
#define m_fInSpecialReload		55

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	RegisterHam(Ham_Item_PostFrame, "weapon_m3", "fwItemPostFrame");	
}
public fwItemPostFrame( ent){
	static inSpecialReload; inSpecialReload = get_pdata_int(ent, m_fInSpecialReload, 4);
	if(inSpecialReload){
		static id ; id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4);
		set_pev(id, pev_button, pev(id, pev_button)&(~IN_ATTACK));
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Owner123

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 10.01.2011 18:18

Niestety nadal przy przeladowaniu strzela.

Edit.
Dobra już sam sobie poradziłem ;d

Użytkownik Owner123 edytował ten post 10.01.2011 18:28

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych