Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cod mod Help


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gustavo

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.01.2011 15:33

Moją prośbę szczególnie zawracam do QTM Peyote. Lecz jeśli ktoś wie to też proszę o pomoc

Mam problem z codmodem ponieważ chcę przerobić klasę tak że gdy ma większy poziom niż 20 to dostaje ak47 a jeśli mniejszy to fiveseven i mam błąd :/



new perki[33];

public Perki(id)
{
if(poziom_gracza[id] <= 20)
{
give_item( id, "weapon_ak47" )
}
else
{
give_item( id, "weapon_fiveseven" )
}
}


gdy komplikuje wyskakuje takie coś:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "poziom_gracza" on line 127
Warning: Expression has no effect on line 127
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 127
Error: Invalid expression, assumed zero on line 127
Error: Too many error messages on one line on line 127

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file D:\Users\Kuba\Desktop\amx\Untitled.amx (compile failed).



Mam zaincludowane codmod
#include <codmod>




Proszę o pomoc w naprawieniu
  • +
  • -
  • 0

#2 b0niek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 09.01.2011 15:48

To jest nowy czy stary CodMod? Bo to duża różnica i przydałoby się to wiedzieć...

I ZAPAMIĘTAJ! KOMPILOWAĆ a nie komplikować. Komplikować to ty sobie możesz życie -.-

Użytkownik b0niek edytował ten post 09.01.2011 15:49

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#3 Gustavo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.01.2011 15:56

Nowy codmod
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych