/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Posiada niesmiertelnosc 5 sec";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 23;
new const kondycja = 4;
new const inteligencja = 4;
new const wytrzymalosc = 1;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez Ops");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
}
public godon(id)
{
set_user_godmode(id, 1)
set_task(5.0,"godoff",id,"",0,"a",1)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal)
}
public godoff(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0,0, kRenderNormal)
}
Dodano 11 styczeń 2011 - 14:03:
Doszedlem do tego że mam juz pasek i dodalem muzyke sciaga ja ale nie odtwarza po uzyciu skila
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND
new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 30 procent obrazen z GS3SG1";
new const bronie = 1<<CSW_AUG| 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = -5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("QTM_CodMod/shield.wav");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Ops", nazwa);
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
emit_sound( id, CHAN_STATIC, "sound/QTM_CodMod/shield.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
set_user_godmode(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_AUG)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








