Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pasek Cod

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Dezeret

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.01.2011 13:02

Jak dodać pasek ktory sie wyswietla kiedy uzyjemy skilu a i czy dobrze to zaczolem robic

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Posiada niesmiertelnosc 5 sec";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 23;
new const kondycja = 4;
new const inteligencja = 4;
new const wytrzymalosc = 1;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez Ops");
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id) 
        {
                set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
        }

public godon(id)
{
        set_user_godmode(id, 1)
        set_task(5.0,"godoff",id,"",0,"a",1)
        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal)
}
	
public godoff(id)
{
        set_user_godmode(id, 0)
        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0,0, kRenderNormal)
}

Dodano 11 styczeń 2011 - 14:03:
Doszedlem do tego że mam juz pasek i dodalem muzyke sciaga ja ale nie odtwarza po uzyciu skila

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 30 procent obrazen z GS3SG1";
new const bronie = 1<<CSW_AUG| 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = -5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("QTM_CodMod/shield.wav");
}


public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Ops", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
		
	if(wykorzystal[id])
	{
		ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
		return;
	}
	
	wykorzystal[id] = true;
	
	emit_sound( id, CHAN_STATIC, "sound/QTM_CodMod/shield.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
	set_user_godmode(id, 1);
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
	
	message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	write_short(CZAS_GODMOD)
	message_end()
}

public WylaczGod(id)
{
	if(!is_user_connected(id)) return;
	
	set_user_godmode(id, 0);
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}

public ResetHUD(id)
	wykorzystal[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & (1<<1)))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_AUG)
		return HAM_IGNORED;
		
	cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych