/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fun> #include <fakemeta> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Powstaniec"; new const opis[] = "Posiada niesmiertelnosc 5 sec"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 23; new const kondycja = 4; new const inteligencja = 4; new const wytrzymalosc = 1; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez Ops"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id) { set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1); } public godon(id) { set_user_godmode(id, 1) set_task(5.0,"godoff",id,"",0,"a",1) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal) } public godoff(id) { set_user_godmode(id, 0) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0,0, kRenderNormal) }
Dodano 11 styczeń 2011 - 14:03:
Doszedlem do tego że mam juz pasek i dodalem muzyke sciaga ja ale nie odtwarza po uzyciu skila
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND new const nazwa[] = "Powstaniec"; new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 30 procent obrazen z GS3SG1"; new const bronie = 1<<CSW_AUG| 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = -5; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 10; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public plugin_precache() { precache_sound("QTM_CodMod/shield.wav"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Ops", nazwa); ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; emit_sound( id, CHAN_STATIC, "sound/QTM_CodMod/shield.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM ); set_user_godmode(id, 1); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0); set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS_GODMOD) message_end() } public WylaczGod(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_godmode(id, 0); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0); } public ResetHUD(id) wykorzystal[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_AUG) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }