Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie - Action - użycie co X sekundw tym wypadku block w blockmakerze


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Meelo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:103
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 08.01.2011 20:16

Actionaction(id, ent)
{
	new name[32];
	get_user_name(id, name, 31);
		server_cmd("komendaa ^"%s^" ^"50^"", name);

I teraz tak: Gracz staje na dany block i przykładowo dostaje 50truskawek. ALE tak jak jest zrobione wyżej, truskawki dostaje ciągle, w wyniku czego ma ich xxx tysięcy w ciągu sekundy ;>
I jak to ograniczyć, żeby ten action wykonywał się co 90sekund ?
Coś takiego:

-----Staje na blocku - dostaje 50 truskawek
-- "Musisz odczekać 90sekund, aby otrzymać kolejne truskawki"
-----Znowu otrzymuje :D

Mysle że będzie wiadomo o co chodzi.
  • +
  • -
  • 0

#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.01.2011 21:45

Nie jestem pewien ale może by uzyć tutaj zmiennej bool?
  • +
  • -
  • 0

#3 Meelo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:103
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 08.01.2011 22:29

Możesz dać przykładzik ? To wypróbuje i odpiszę.

//edit a czy zmienna bool to nie przypadkiem true lub false ? Więc w wypadku użycia zmiennej bool, będzie możliwość ograniczenia używania danej komendy raz na rundę, a nie określony czas, np. 90sekund. (Przynajmniej nie wiem jak to inaczej zastosować :P więc mnie poprawcie jakby coś).

Użytkownik Meelo edytował ten post 08.01.2011 22:46

  • +
  • -
  • 0

#4 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.01.2011 11:24

Dajesz if jezeli zmienna bool jest true i jest na klocku to dostaje co ma dostać i zmienna zmienia się na false potem ustawiasz w tej funkcji taska na 90 sekund która zmienia zmienna na true. Tyle
  • +
  • -
  • 0

#5 Meelo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:103
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 09.01.2011 11:42

No w sumie tak. ale ta "funkcja" to nie musi być :

public COŚ(id)

żeby zastosować do tego task?

Bo actiony masz tak:

ActionCoś(id)
{

//KOD

}

ActionCoś2(id)
{

//KOD

}
itd.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych