Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Flare jak zmniejszyć zasięg?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 -Czapi-

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.01.2011 19:09

Witam mam taki oto plugin;

///////////////////////////////////////////////////////////////////
// Light Grenade                                                //
/////////////////////////////////////////////////////////////////
public fm_set_model(ent, model[]) 
{
	if(!pev_valid(ent) || !is_user_alive(pev(ent, pev_owner)))
	{
		return FMRES_IGNORED
	}
	new Float: duration = 999.0
	
	if(equali(model,"models/w_flashbang.mdl"))
	{
		new className[33]
		pev(ent, pev_classname, className, 32)
		
		set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + duration)
		set_pev(ent,pev_effects,EF_BRIGHTLIGHT)
	}
	return FMRES_IGNORED
}
public fm_think(ent) 
{
	if(!pev_valid(ent) || !is_user_alive(pev(ent, pev_owner))) 
	{
		return FMRES_IGNORED
	}
	static classname[33]
	pev(ent, pev_classname, classname, sizeof classname - 1)
	static model[33]
	pev(ent, pev_model, model, sizeof model - 1)
	
	if(equal(model, "models/w_flashbang.mdl") && equal(classname, "grenade")) 
	{	
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
	}
	return FMRES_IGNORED
}




Jak zmniejszyć pole oświetlane przez tą flarę?


  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych