Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nóż cienia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zardziol

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.01.2011 17:16

Siema, znalazłem właśnie w diablo modzie nóż cienia i chciałem go przerzucić do mojego menu czitów , niby ładnie działa ale po użyciu grawtiacja nie przywraca się do normalnej ( próbowałem już wieloma sposobami naprawiać ) . Proszę o pomoc o to kod case-a w switch-u :
case 23:
{

if (player_b_gravity[id] > 0)
if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND)
{
client_print(id, print_chat, "Graczu musisz byc w powietrzu")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)
{
client_print(id,print_chat,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekundy")
return PLUGIN_CONTINUE
}

gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())

new origin[3]
get_user_origin(id,origin)

if (origin[2] == 0)
earthstomp[id] = 1
else
earthstomp[id] = origin[2]

set_user_gravity(id,5.0)
set_user_godmode(id, 1)


falling[id] = true

}


#2 b0niek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 08.01.2011 17:47

W funkcji ResetHUD dodaj
set_user_gravity(id,1.0)


Powinno pomóc

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#3 Zardziol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.01.2011 18:53

nie pomogło i mówiłem że to nie diablo mod tylko menu czitów !!!
dodałem eventa reset hud i napisałem funkcję reset Hud
Reset HUD :
	public ResetHUD(id)
{
earthstomp[id] = 0
set_user_gravity(id,1.0)

}


Zastanawia mnie co oznacza w register_event to "abe"

POMOCY PROBLEM NADAL NIE ROZWIĄZANY

Dodano 09 styczeń 2011 - 09:07:
F5 : Czekam i nadal proszę o pomoc

Dodano 10 styczeń 2011 - 15:27:
F5 : POMOCY !!!

#4 StaszekMroziok

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 10.01.2011 16:56

case 23:

                {



        if (player_b_gravity[id] > 0) 

                                        if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) 

        {

                client_print(id, print_chat, "Graczu musisz byc w powietrzu")

                return PLUGIN_CONTINUE

        }

                if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)

        {

                client_print(id,print_chat,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekundy")

                return PLUGIN_CONTINUE

        }

        

        gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())

        

        new origin[3]

        get_user_origin(id,origin)

        

        if (origin[2] == 0)

                earthstomp[id] = 1

        else

                earthstomp[id] = origin[2]

        

        set_user_gravity(id,5.0)

        set_user_godmode(id, 1)





        falling[id] = true

        

       set_user_gravity(id,1.0)

                }

Użytkownik StaszekMroziok edytował ten post 10.01.2011 16:57


#5 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 11.01.2011 21:52

w reset_item_skills dodales?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych