Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

respawn


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 PPITBUL****

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:BridgeStone
Offline

Napisano 08.01.2011 15:06

Witam mam problem, chciałbym żeby ten plugin przerobić żeby tylko zombi się respowały całyczas i bez komendy "/respawn"

Załączone pliki


Użytkownik PPITBUL**** edytował ten post 08.01.2011 15:09

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#2 b0niek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 08.01.2011 15:29

Powinno działać aczkolwiek nie testowałem

/* AMXX Mod script.
*
* (c) Copyright 2004, developed by Geesu
* This file is provided as is (no warranties).
*
* Changelog
* 1.1:
* Added /respawn command to spawn a player if they're dead
* Added a public cvar
* 1.0:
* Pistols are now given to players when they respawn
* sv_checkpistols cvar added, if this is set to 0, then players will always spawn with a pistol, otherwise they will only spawn with a pistol when it is not scoutzknivez and not a ka map
* sv_respawn cvar added, set this to 0 to disable the plugin
*/

new const VERSION[] = "1.1"

#include
#include
#include

#define DISABLE_CS 0

// team ids
#define UNASSIGNED 0
#define TS 1
#define CTS 2
#define AUTO_TEAM 5

new bool:g_PistolsDisabled = false

public plugin_init(){

register_plugin("Respawn Forever", VERSION, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")

register_event("DeathMsg","on_Death","a")

register_cvar("sv_checkpistols", "1")
register_cvar("sv_respawn", "1")
register_cvar("respawn_forever_version", VERSION, FCVAR_SERVER)


}



public check_pistols()
{
/* Determine if we should give players a pistol or not */
if ( get_cvar_num("sv_checkpistols") )
{
set_task(1.0, "check_pistols")
new mapname[32]
get_mapname(mapname,31)
if ( containi(mapname,"ka_")!=-1 || containi(mapname,"scoutzknivez")!=-1 )
g_PistolsDisabled = true
}
}

public spawn_func(id)
{
new parm[1]
parm[0]=id

/* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */
set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)
set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)

/* Then give them a suit and a knife */
set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)
}

public on_Death()
{
if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
{
return PLUGIN_CONTINUE
}

new victim_id = read_data(2)

if(cs_get_user_team(victim_id) == CS_TEAM_T)
{
spawn_func( victim_id )

return PLUGIN_CONTINUE
}
else
{
return PLUGIN_CONTINUE
}

}

public player_giveitems(parm[1])
{
new id = parm[0]

give_item(id, "item_suit")
give_item(id, "weapon_knife")

/* Determines if a players should be given a pistol */
if ( !g_PistolsDisabled )
{
new wpnList[32] = 0, number = 0, bool:foundGlock = false, bool:foundUSP = false
get_user_weapons(id,wpnList,number)

/* Determine if the player already has a pistol */
for (new i = 0;i < number;i++)
{
if (wpnList[i] == CSW_GLOCK18)
foundGlock = true
if (wpnList[i] == CSW_USP)
foundUSP = true
}

/* Give a T his/her pistol */
if ( get_user_team(id)==TS && !foundGlock )
{
give_item(id,"weapon_glock18")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
}
/* Give a CT his/her pistol */
else if ( get_user_team(id)==CTS && !foundUSP )
{
give_item(id,"weapon_usp")
give_item(id,"ammo_45acp")
give_item(id,"ammo_45acp")
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{
spawn(parm[0])
}

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#3 PPITBUL****

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:BridgeStone
Offline

Napisano 08.01.2011 15:50

odradzają się ale dochodzą z tt(zombi) do ct (humans) :( ale + leci za chęci i licze na to że mnie zadowolisz :)

Dodano 09 styczeń 2011 - 09:58:
odświeżam----

Dodano 09 styczeń 2011 - 14:17:
odświeżam :)

Użytkownik PPITBUL**** edytował ten post 08.01.2011 16:02

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych