Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Scrollmsg


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 gameman

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.01.2011 09:31

Posiadam plugin scrollmsg tylko po smierci, czy dalby ktos rade zrobic bym mogl wybrac wiecej wysylanych wiadomosci? i zeby byly one losowo wybierane ze jak ktos zginie to ciagle cos pisze tam na dole ale losowo nie ciagle ta sama jak sie zginie i jak da rade jesli to nie problem dodac funkcje [y.ou] bez kropki

np
amx_scrollmsg Wiadomosc blablalala
amx_scrollmsg2 Siema ziomy
amx_scrollmsg3 lol
amx_scrollmsg4 xD
amx_scrollmsg5 hehe

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define SPEED 0.3
#define SCROLLMSG_SIZE  512

new g_startPos
new g_endPos
new g_scrollMsg[SCROLLMSG_SIZE]
new g_displayMsg[SCROLLMSG_SIZE]
new Float:g_xPos
new g_Length
new g_Frequency

public plugin_init()
{
        register_plugin("Scrolling Message", AMXX_VERSION_STR, "AMXX Dev Team")
        register_dictionary("scrollmsg.txt")
        register_dictionary("common.txt")
        register_srvcmd("amx_scrollmsg", "setMessage")
}

public showMsg()
{
        new a = g_startPos, i = 0

        while (a < g_endPos)
                g_displayMsg[i++] = g_scrollMsg[a++]

        g_displayMsg[i] = 0

        if (g_endPos < g_Length)
                g_endPos++

        if (g_xPos > 0.35)
                g_xPos -= 0.0063
        else
        {
                g_startPos++
                g_xPos = 0.35
        }
        
        set_hudmessage(200, 100, 0, g_xPos, 0.90, 0, SPEED, SPEED, 0.05, 0.05, 2)
        
        new players[32], num;
        get_players(players, num, "b");
        
        for(new i = 0; i < num; i++)
        {
                show_hudmessage(players[i], "%s", g_displayMsg)
        }

        
}

public msgInit()
{
        g_endPos = 1
        g_startPos = 0
        g_xPos = 0.65
        
        new hostname[64]
        
        get_cvar_string("hostname", hostname, 63)
        replace(g_scrollMsg, SCROLLMSG_SIZE-1, "%hostname%", hostname)
        
        g_Length = strlen(g_scrollMsg)
        
        set_task(SPEED, "showMsg", 123, "", 0, "a", g_Length + 48)
        client_print(0, print_console, "%s", g_scrollMsg)
}

public setMessage()
{
        remove_task(123)                /* remove current messaging */
        read_argv(1, g_scrollMsg, SCROLLMSG_SIZE-1)
        
        g_Length = strlen(g_scrollMsg)
        
        new mytime[32]
        
        read_argv(2, mytime, 31)
        
        g_Frequency = str_to_num(mytime)
        
        if (g_Frequency > 0)
        {
                new minimal = floatround((g_Length + 48) * (SPEED + 0.1))
                
                if (g_Frequency < minimal)
                {
                        server_print("%L", LANG_SERVER, "MIN_FREQ", minimal)
                        g_Frequency = minimal
                }

                server_print("%L", LANG_SERVER, "MSG_FREQ", g_Frequency / 60, g_Frequency % 60)
                set_task(float(g_Frequency), "msgInit", 123, "", 0, "b")
        }
        else
                server_print("%L", LANG_SERVER, "MSG_DISABLED")
        
        return PLUGIN_HANDLED
}

Dodano 19 styczeń 2011 - 15:52:
Odswiezam.

Użytkownik gameman edytował ten post 19.01.2011 15:52





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych