Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie zmienia mdl


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 WizZi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 07.01.2011 14:43

Witam. Starałem sie napisać plugin na zmiane modelu adminowi ale coś nie działa :/ Wszyskto elegancko sie ściąga ale nie zmienia modelu w grze :/ Ofc flage "t - custom level H" sobie dałem.

Kod:


#include <amxmodx>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
register_plugin("zmianamdl", "1.0", "WizZi")

register_event("ResetHUD","on_spawn","be");

}
public on_spawn(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
cs_set_user_model(id, "zmadminct.mdl")
}
}
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "zmadmintt.mdl")
}

}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/zmadminct/zmadminct.mdl")
precache_model("models/player/zmadminct/zmadminctT.mdl")
precache_model("models/player/zmadmintt/zmadmintt.mdl")
precache_model("models/player/zmadmintt/zmadminttT.mdl")
}

Użytkownik WizZi edytował ten post 07.01.2011 14:45

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.01.2011 14:51


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

public plugin_init()
{
register_plugin("zmianamdl", "1.0", "WizZi")

RegisterHam(Ham_Spawn,"player","hm_spawned",1)
register_forward(FM_SetClientKeyValue,"fw_SetClientKeyValue")

}

public hm_spawned(id){
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
return HAM_IGNORED;
}
switch(get_user_team(id)){
case 1:
{
fm_set_user_model(id,"zmadmintt")
}
case 2:
{
fm_set_user_model(id,"zmadminct")
}
}
return HAM_IGNORED
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/zmadminct/zmadminct.mdl")
precache_model("models/player/zmadminct/zmadminctT.mdl")
precache_model("models/player/zmadmintt/zmadmintt.mdl")
precache_model("models/player/zmadmintt/zmadminttT.mdl")
}

stock fm_set_user_model(player, const modelname[]) {
engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, player, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player), "model", modelname)
}

public fw_SetClientKeyValue(id, const infobuffer[], const key[]){
if (equal(key, "model")){
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 WizZi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 07.01.2011 14:59

Dziala, ale teraz niektórzy CT wyglądają jak TT a TT jak CT xD Masz + ale mógłbyś to jakoś naprawić?

/edit

I jeszcze niektórzy wyglądają jak roboty jakieś haha xD
Dołączona grafika

Użytkownik WizZi edytował ten post 07.01.2011 15:15

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.01.2011 15:30


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define MAX 32

new bool:bModel[MAX+1]
public plugin_init()
{
register_plugin("zmianamdl", "1.0", "WizZi")

register_forward(FM_SetClientKeyValue,"fw_SetClientKeyValue")
register_forward(FM_Spawn,"fw_spawned",1)

}

public fw_spawned(id){
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
return FMRES_IGNORED;
}
switch(get_user_team(id)){
case 1:
{
fm_set_user_model(id,"zmadmintt")
}
case 2:
{
fm_set_user_model(id,"zmadminct")
}
}
return FMRES_IGNORED;
}

public client_connect(id){
bModel[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/zmadminct/zmadminct.mdl")
precache_model("models/player/zmadminct/zmadminctT.mdl")
precache_model("models/player/zmadmintt/zmadmintt.mdl")
precache_model("models/player/zmadmintt/zmadminttT.mdl")
}

stock fm_set_user_model(player, const modelname[]) {
engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, player, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player), "model", modelname)
bModel[player] = true;
}

public fw_SetClientKeyValue(id, const infobuffer[], const key[]){
if (equal(key, "model") && bModel[id]){
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 WizZi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 07.01.2011 15:34

Dobra już znalazłem na innym forum podobny plugin i działa ;d


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/zmadminct/zmadminct.mdl")
        precache_model("models/player/zmadminct/zmadminctT.mdl")
        precache_model("models/player/zmadmintt/zmadmintt.mdl")
        precache_model("models/player/zmadmintt/zmadminttT.mdl")

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "zmadmintt")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "zmadminct")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }

        return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.01.2011 15:38

wiesz ja się staram aby to działało optymalnie ale jak chcesz
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych