Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z dodaniem paru rzeczy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 07.01.2011 12:19

Witam.
1.Próbowałem dodawać dodać pancerz, ale nie mogę znaleźć :
szukasz w skill tree:
^n\w\r4. \zrecznosc ( %i )
albo
^n\w\r4. \wytrzymalosc ( %i )
Dodawanie nowych statystyk - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

2. Jak próbowałem dodać ograniczenie kul to nie mogłem znaleźć tego:
case Mag:
		{
			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 
			fired[id]=0
			item_fireball(id)
		}

A znalazłem to:


case Czarodziejka:
		{
			show_hudmessage(id, "[Czarodziejka] 1/3 szans do natychmiastowego zabicia HE")
			player_b_grenade[id] = 3
		}
[Tutorial] Jak ograniczyć liczbe ognistych kul maga na runde - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

To co dodawałem i wszystko znalazłem:

[Tutorial] Item Kusza i Latarka - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Tutorial] Klasa z AutoBunny Hopem Oraz Item No Recoil - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

P.S.
Dodam też, że mam problem z kompilacją, ponieważ mam errory :/

Załączone pliki


Użytkownik WazzaP edytował ten post 07.01.2011 12:26

  • +
  • -
  • 0

#2 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 07.01.2011 12:27

Pobierz sobie diablo5.9l i na nim rob.
bo ta wersja co masz (chyba by Omdiw) jest niedopracowana:>
  • +
  • -
  • 0

#3 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 07.01.2011 13:27

Tylko, że ja chciałbym tą wersję, bo klasy mi się podobają i troche nadtym pracowałem. A tak wogóle to to jest wersja 5.9l.
  • +
  • -
  • 0

#4 b0niek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 07.01.2011 13:41

Trochę posiedziałem i zrobiłem. Było dużo błędów (głównie przez nieudane próby dodania no-recoila). SMA w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#5 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 07.01.2011 15:03

A wszystko naprawiłeś?
  • +
  • -
  • 0

#6 b0niek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 07.01.2011 15:09

Tak, zrobiłem wszystko tylko nie wiedziałem jakiej klasie dać tego auto bunny hopa więc skonfiguruj to w linijce 1760 która wygląda tak"
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (player_class[id]== Pogromca))



Pogromcę dałem dla przykładu bo nie wiedziałem jakiej klasie to dać
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#7 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 07.01.2011 15:21

Ok, dzięki.
Jak będę na kompie to dam ci plusa, bo chwilowo jestem na komie :)

Dodano 07 styczeń 2011 - 18:55:
Kompiluje się ładnie, ale czy to nie będzie sprawiało problemów?
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Diablo.sma(1694) : warning 217: loose indentation
Diablo.sma(2956) : warning 217: loose indentation
Diablo.sma(2961) : warning 217: loose indentation
Diablo.sma(5107) : warning 217: loose indentation
Diablo.sma(8969) : warning 203: symbol is never used: "player_zoom"
Header size:           9400 bytes
Code size:           292564 bytes
Data size:           201732 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  520080 bytes

5 Warnings.
Done.

  • +
  • -
  • 0

#8 b0niek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 07.01.2011 19:06

Są to tylko ostrzeżenia i skrypt powinien być w 100% sprawny.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych