Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobic tornado by zabieralo zycie?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 06.01.2011 13:14

Witam chodzi mi o zrobienie tak jakby tornada w miejscu albo nawet zeby sie poruszalo do przodu czy cos i zabieralo zycie temu kto w to wejdzie
Chcialbym miec takie cos do pluinu ktory zaniedlugo umieszcze na forum

Dodano 06 styczeń 2011 - 13:16:
I od razu chcialem sie spytac czy da sie puscic kilka firebali z nieba w miejsce gdzie sie celuje ;]

#2 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 06.01.2011 17:12

I od razu chcialem sie spytac czy da sie puscic kilka firebali z nieba w miejsce gdzie sie celuje ;]

Da się, na pewno
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2011 17:34

masz model tornada albo cos ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Zaszka

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 06.01.2011 19:15

To ma byc normalny *.mdl
czy tez moze zrobic animacje?
*.spr

#5 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 06.01.2011 19:25

Najlepiej plik .mdl
Może być bez animacji.
  • +
  • -
  • 0

#6 Zaszka

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 06.01.2011 19:54

A wlasciwie po co teraz model?
pozniej se wstawie

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.01.2011 19:56

hmm tornado jest jeden fajny message ktory przy dobrym uzyciu go imituje tornado a mianowicie ten od much z war3ft

ewentualnie niewidzialny byt i spiralny ruch a za nim beamfollow moze to sa bardziej zasobozerniejsze rozwiazania ale lepsze wizualnie
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2011 20:14

A wlasciwie po co teraz model?
pozniej se wstawie - to sobie sam zrób pluga
goq ale to słabo wygląda ;0
  • +
  • -
  • 0

#9 Zaszka

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 07.01.2011 14:27

Znalazlem tu funkcje beamfollow z war3fta

stock Create_TE_BEAMFOLLOW(entity, iSprite, life, width, red, green, blue, alpha){

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMFOLLOW )
write_short( entity ) // entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // width
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
message_end()
}


Create_TE_BEAMFOLLOW( greindex, g_iSprites[SPR_TRAIL], 20, iWidth, 255, 32, 32, 196 );



I G[o]Q bardzo proszę pomozesz mi?
bardzo mi zalezy by takie cos bylo moze byc zasobozerne

Użytkownik Zaszka edytował ten post 07.01.2011 14:30


#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 15.01.2011 16:24

to teraz zrob sobie niewidzalny byt moze byc na podstawie fireball'a z diablo i zrob tak zeby poruszal sie w gore spiralnie i w 1 z kierunkow do przodu :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych