Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

klasa pomocy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dezeret

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.01.2011 19:36

Robie klase i caly czas mam ten sam bład co robie źle

błąd:
//// codclass_zlodziej.sma
// F:\compiler\codclass_zlodziej.sma(6) : error 010: invalid function or declaration
// F:\compiler\codclass_zlodziej.sma(28) : error 017: undefined symbol "RegisterHam"
// F:\compiler\codclass_zlodziej.sma(28) : warning 215: expression has no effect
// F:\compiler\codclass_zlodziej.sma(28) : warning 215: expression has no effect
// F:\compiler\codclass_zlodziej.sma(28) : error 001: expected token: ";", but found ")"
// F:\compiler\codclass_zlodziej.sma(28) : error 029: invalid expression, assumed zero
// F:\compiler\codclass_zlodziej.sma(28) : fatal error 107: too many error messages on one line

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = -1;

new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return;
		
	if(!ma_klase[killer])
		return;
		
	if(random(2))
		return;
	
	if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
		return;

	ofiara[killer] = victim;
	
	Zapytaj(killer);
}

public Zapytaj(id)
{
	new tytul[55];
	new nazwa_perku[33];
	cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
	format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
	new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
	
	menu_additem(menu, "Tak");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
	
	menu_display(id, menu);
}

public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
	if(item)
		return;
	
	if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
		return;
		
	cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
	cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.30, 0.0, idinflictor, damagebits);

	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Dezeret edytował ten post 05.01.2011 19:37

  • +
  • -
  • 0

#2 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 05.01.2011 20:15

include <hamsandwich>
na
#include <hamsandwich>

  • +
  • -
  • 1


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#3 Dezeret

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.01.2011 20:28

dzięki pomogl
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych