Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Totem Leczacy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 04.01.2011 17:44

Jak zrobic zeby totem leczacy mozna bylo postawic 4 razy na runde.
I zeby leczyl on 20 hp(moc klasy po zaladowaniu).
  • +
  • -
  • 0

#2 StaszekMroziok

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 04.01.2011 18:00

zrob nowa zmienna np
new ilosctotem[33]

daj w roundstart
ilosctotem[id] = 0

zamien

public item_totemheal(id)


na

public item_totemheal(id)
{
	if (ilosctotem[id]>4)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Leczacy Totem juz wykorzstales!",)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	ilosctotem[id] += 1
	
	new origin[3]
	pev(id,pev_origin,origin)
	
	new ent = Spawn_Ent("info_target")
	set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Healing_Totem")
	set_pev(ent,pev_owner,id)
	set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
	set_pev(ent,pev_origin,origin)
	set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1)
	
	engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")  	
	set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) 	
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent)
	
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)
	
	return PLUGIN_CONTINUE	
}

a co do ilosci leczenie masz
new amount_healed = player_b_heal[id]

pobaw sie z tym


Pisze z pamieci nie wiem czy dziala

Użytkownik StaszekMroziok edytował ten post 04.01.2011 18:01


#3 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 04.01.2011 18:03

a jak dodac exp za leczone hp?
  • +
  • -
  • 0

#4 StaszekMroziok

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 04.01.2011 18:06

tzn?

#5 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 04.01.2011 18:26

za kazde uleczone 200 hp dostaje 1 expa


RE:Jak dodac zeby leczyl 10 hp + INT/2? bo jak wpisuje

new amount_healed = 20+player_ingelligence[id]

to blad kompilacji

Użytkownik Firxenowsky edytował ten post 04.01.2011 18:39

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych