Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją pliku :(


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Lokapal

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Z pupy
Offline

Napisano 04.01.2011 16:12

SMA
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague>

const ACCESS_FLAG = ADMIN_IMMUNITY

#define PLUGIN "Paczki"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "siwy| Wczoraj PrO"


public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_concmd("amx_daj", "paczka", ACCESS_FLAG, "<nick>   <ilosc>")
        register_concmd("amx_odbierz", "paczka1", ACCESS_FLAG, "<nick>   <ilosc>")
        
}

public paczka(id, level, cid)
{
                if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
                return PLUGIN_HANDLED;

                new arg[32], arg2[32];
                read_argv(1,arg,31);
                read_argv(2, arg2, 31);
                
                
                new ile, player;
                ile = str_to_num(arg2);
                player = cmd_target(id, arg, 6);
        
                if(!player)
                        return PLUGIN_HANDLED;
        
                zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) + ile);
                
                
                new name_name[32], adminname[32];
                get_user_name(player, name_name, 31);
                get_user_name(id, adminname, 31);
                client_print(0, print_chat, "Admin: %s dal graczowi: %s [%d Ammo Paczek]", adminname, name_name, ile);
                return PLUGIN_HANDLED;
}  


public paczka1(id, level, cid)
{
                if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
                return PLUGIN_HANDLED;

                new arg[32], arg2[32];
                read_argv(1,arg,31);
                read_argv(2, arg2, 31);
                
                
                new ile, player;
                ile = str_to_num(arg2);
                player = cmd_target(id, arg, 6);
        
                if(!player)
                        return PLUGIN_HANDLED;
        
                zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) - ile);
                
                
                new name_name[32], adminname[32];
                get_user_name(player, name_name, 31);
                get_user_name(id, adminname, 31);
                client_print(0, print_chat, "Admin: %s odebral graczowi: %s [%d Ammo Paczek]", adminname, name_name, ile);
                return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Kod błedu
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

daj_ap.sma(1) : error 013: no entry point (no public functions)

1 Error.
Could not locate output file daj_ap.amxx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.01.2011 12:00

Kompilator pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            488 bytes
Code size:             4232 bytes
Data size:             1260 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements:   22364 bytes
Done.
Bez problemów się kompiluje
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych