Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
usuniecie mocy
#1
Napisano 01.01.2011 20:42
P.S
Moce sa usubiete teraz tylko zostal pasek
#2
Napisano 01.01.2011 21:28
call_cast(id)A potem calą funkcję:
call_cast(id)
#3
Napisano 01.01.2011 22:32
Dodano 02 styczeń 2011 - 13:18:
nadal pasek na nożu przechodzi.
Proszę o pomoc.
#4
Napisano 02.01.2011 14:24
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Skrytobojca)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == NONE)) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0) { if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id]) { message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() casting[id]=0 call_cast(id) } else if(casting[id]==0) { new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0) if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Xardas) time_delay*=1.0 else if(player_class[id] == Ball) time_delay*=1.6 else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4 else if(player_class[id] == Nekromanta) time_delay*=1.4 else if(player_class[id] == Skrytobojca) time_delay*=0.0 else if(player_class[id] == Diablo) time_delay*=1.6 else if(player_class[id] == Morderca) time_delay*=1.6 cast_end[id]=halflife_time()+time_delay new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil) casting[id]=1 message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( bar_delay ) write_byte( 0 ) message_end() } } else { if(casting[id]==1) { message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() } casting[id]=0 } if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id]) Use_Spell(id)
#5
Napisano 02.01.2011 16:36
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Skrytobojca)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == NONE)) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0) { if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id]) { message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() casting[id]=0 call_cast(id) } else if(casting[id]==0) { new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0) if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Xardas) time_delay*=1.0 else if(player_class[id] == Ball) time_delay*=1.6 else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4 else if(player_class[id] == Nekromanta) time_delay*=1.4 else if(player_class[id] == Skrytobojca) time_delay*=0.0 else if(player_class[id] == Diablo) time_delay*=1.6 else if(player_class[id] == Morderca) time_delay*=1.6 cast_end[id]=halflife_time()+time_delay new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil) casting[id]=1 message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( bar_delay ) write_byte( 0 ) message_end() } } else { if(casting[id]==1) { message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() } casting[id]=0 } if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id]) Use_Spell(id)
jak to wywalilem to nie dzialaja itemki ktorych trzeba uzywac na "E"
#6
Napisano 02.01.2011 16:42
if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id]
Use_Spell(id)
Użytkownik Dimni edytował ten post 02.01.2011 16:42
#7
Napisano 02.01.2011 18:23
Dodano 03 styczeń 2011 - 21:28:
wiek ktos jak usunąć ten pasek? ladowania skilla?
#8
Napisano 04.01.2011 18:05
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( bar_delay ) write_byte( 0 ) message_end()
usun to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych