WIe ktoś jak usunać Max Stats z serwera CoD-a ?
I jeszcze jedno pytanie :
Czy Max Stats blokuje jakoś limit Hp ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Max Stats
Temat rozp. Sebos, 01.01.2011 18:20
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.01.2011 18:20
#2
Napisano 01.01.2011 18:51
max stats - maksymalne staty o to Ci chodzi ? Nie jestem wtajemniczony w coda.
#3
Napisano 01.01.2011 19:31
Tak,dokładnie o to mi chodzi...
#4
Napisano 01.01.2011 19:36
case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[CoD] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[CoD] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[CoD] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[CoD] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } }
Ograniczenie o polowe punktow ktore mozesz przydzielic do poziomu usuniesz wywalajac z linijki z limitem poziomu "/2".
Ta metoda odblokuje dodawanie pkt o polowe lvl.
Niewiem czy zadziała ale mozesz usunac z linijki "< limit_poziomu/2". Nie wiem czy na pewno to zadziała ale moze to bedzie sposob.
Jesli pomoglem, kliknij raz w magiczne miejsce
Pozdro!
Użytkownik Hadziuk edytował ten post 01.01.2011 19:37
#5
Napisano 01.01.2011 23:50
Niestety nie działa coś ...
#6
Napisano 02.01.2011 14:00
Bo trzeba wywalić cały warunek if. O tak:
case 0: { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } case 1: { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } case 2: { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } case 3: { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych