Plugin na ograniczenie fpsów do 100 [dev 0]
zaja
01.01.2011
Witam Wszystkich!
Przejrzałem i przeszukałem to forum (może jestem ślepy?), lecz nie znalazłem tego czego szukałem...
Dlatego też piszę do Was - może ktoś ma plugin na 100 fps? Dokładnie chodzi o:
- plugin ten będzie dla każdego gracza nadpisywał komendy: developer na 0, fps_max na 100
Widziałem już taki plugin na jakimś serwerze.. czas po jakim nadpisywane są powyższe komendy u graczy był ustawiony na 1 sekundę, jednak można było zmieniać czas nadpisywania.
Potrzebny mi jest ten plugin na mój serwer DeathRun, aby wszystkim graczom ograniczyć liczbę fpsów do 100, aby każdy gracz miał takie same szanse.
I jeśli możecie, potrzebny byłby mi kod źródłowy wymienionego przeze mnie pluginu.
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedź!
Dodano 01 styczeń 2011 - 17:02:
Myślałem nad przerobieniem pluginu wymuszającego interp, na dane dotyczące fpsów. Powiedzcie mi tylko, gdzie tu się ustawia czas po jakim dane zostaną nadpisane dla graczy, bo nie mogę się w tym połapać
Pozdrawiam!
Przejrzałem i przeszukałem to forum (może jestem ślepy?), lecz nie znalazłem tego czego szukałem...
Dlatego też piszę do Was - może ktoś ma plugin na 100 fps? Dokładnie chodzi o:
- plugin ten będzie dla każdego gracza nadpisywał komendy: developer na 0, fps_max na 100
Widziałem już taki plugin na jakimś serwerze.. czas po jakim nadpisywane są powyższe komendy u graczy był ustawiony na 1 sekundę, jednak można było zmieniać czas nadpisywania.
Potrzebny mi jest ten plugin na mój serwer DeathRun, aby wszystkim graczom ograniczyć liczbę fpsów do 100, aby każdy gracz miał takie same szanse.
I jeśli możecie, potrzebny byłby mi kod źródłowy wymienionego przeze mnie pluginu.
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedź!
Dodano 01 styczeń 2011 - 17:02:
Myślałem nad przerobieniem pluginu wymuszającego interp, na dane dotyczące fpsów. Powiedzcie mi tylko, gdzie tu się ustawia czas po jakim dane zostaną nadpisane dla graczy, bo nie mogę się w tym połapać
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Interp 0.01 Forever" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0") register_cvar("amx_interp_style", "1") } public interp() { new players[32],count; get_players(players,count) new style = get_cvar_num("amx_interp_style") if(style == 1 ) { for (new i = 1; i <= count; i++) console_cmd (i,"cl_updaterate 101; wait; wait; ex_interp 0.01") } else { for (new i = 1; i <= count; i++) { console_cmd (i,"cl_updaterate 101") server_cmd("wait") console_cmd (i,"ex_interp 0.01") } } }I jeśli mógłby mi ktoś przerobić ten plugin, to chciałbym aby do tego pluginu była dodana funkcja, aby można było wybrać czas po jakim nastąpi wymuszenie danych komend - od czasu 1/4 sekundy do 2 sekund, ok?
Pozdrawiam!
Maussanti
01.01.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Maussanti"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(1.0, "fps", _, _, _, "b")
}
public fps(id)
{
client_cmd(id, "fps_max 100")
client_cmd(id, "fps_modem 100")
client_cmd(id, "developer 0")
}
Co 1 sekundę bedzie ustawiać:
fps_max 100
fps_modem 100
developer 0
Change
01.01.2011
Co runde to g**** to da. Sa spryciarze którzy nawet bindy mają i takie co 10 sek nic nie daje
DarkGL
01.01.2011
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Maussanti"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(5.0, "fps", 666, _, _, "b")
}
public fps()
{
client_cmd(0, "fps_max 100;wait;fps_modem 100;wait;developer 0")
}
po co 3x client_cmd
zaja
02.01.2011
Dzięki wszystkim za pomoc! Plugin bardzo ładnie śmiga i nie laguje serwera na czasie 5 sekund
Mam tylko jedno ostatnie pytanie : Czy istnieje w ogóle możliwość aby nadać jakiejś funkcji, np. jak tej w tym pluginie aby czas był krótszy niż 1 sekunda czy jest to niemożliwe / niewykonalne z powodu ograniczeń amxx'a?
Mam tylko jedno ostatnie pytanie : Czy istnieje w ogóle możliwość aby nadać jakiejś funkcji, np. jak tej w tym pluginie aby czas był krótszy niż 1 sekunda czy jest to niemożliwe / niewykonalne z powodu ograniczeń amxx'a?
Maussanti
02.01.2011
#include <amxmisc>Co 0.1 sekundy.. ;f
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Maussanti"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(0.1, "fps", 666, _, _, "b")
}
public fps()
{
client_cmd(0, "fps_max 100;wait;fps_modem 100;wait;developer 0")
}
AmD
02.01.2011
jeśli serwer steam to developer (fps_max i modem chyba też) możesz pobrać przez query_client_cvar...
przykład:
na NS nie działa...
oraz możesz wymuszać Dev gdy gracz naciska jakiś klawisz...
Użytkownik AmD edytował ten post 02.01.2011 21:45
przykład:
public client_authorized(id)
{
if(!is_user_bot(id))
query_client_cvar(id,"developer","sprawdz_dev")
}
public sprawdz_dev(id, const cvar[], const wartosc[])
{
if(equali(wartosc,"1")
{
new sid[32]
get_user_authid(id,sid,31)
server_cmd( "kick #%d ^"Developer jest Zabroniony na tym serwerze!^"", sid );
}
}
na NS nie działa...
oraz możesz wymuszać Dev gdy gracz naciska jakiś klawisz...
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_CmdStart, "klawisze");
}
}
public klawisze(id, UC_handle, seed)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return;
}
static wsad;
wsad = get_uc(UC_handle, UC_Buttons);
if(wsad&IN_FORWARD
|| wsad&IN_MOVELEFT
|| wsad&IN_MOVERIGHT
|| wsad&IN_BACK
|| wsad&IN_JUMP
|| wsad&IN_DUCK)
{
client_cmd(id, "developer 0");
}
}
Użytkownik AmD edytował ten post 02.01.2011 21:45
zaja
03.01.2011
oo dzięki AMD - chodziło mi właśnie o wciskanie klawiszy przez graczy , ponieważ wtedy sporo z nich ma dodane do swoich configów funkcje: że przy naciśnięciu właśnie podanych przez Ciebie klawiszy uruchamiał się developer 1 i fps_max na wartość np, 999.
Ostatnie pytanie - a te pobieranie developera od graczy czy jest włączony będzie działał na serwerze typu STEAM & NON-STEAM? I nie da rady przerobić tego kodu aby działał na Non-Steam'owych serwerach?
Użytkownik zaja edytował ten post 03.01.2011 21:51
Ostatnie pytanie - a te pobieranie developera od graczy czy jest włączony będzie działał na serwerze typu STEAM & NON-STEAM? I nie da rady przerobić tego kodu aby działał na Non-Steam'owych serwerach?
Użytkownik zaja edytował ten post 03.01.2011 21:51
DarkGL
03.01.2011
nie zadziałą na ns & s kodu nie da się przerobić i na tym można zakończyć temat
zaja
04.01.2011
Dziękuję za pomoc , problem został rozwiązany, można zamknąć temat - punkt reputacji dla osób które pomogły
Użytkownik zaja edytował ten post 04.01.2011 12:26
Użytkownik zaja edytował ten post 04.01.2011 12:26