Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Menu.Niedzialajaca zakladka.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nortos

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 01.01.2011 14:51

Otóż chodzi o to, że po wpisaniu /klasa wyskakują mi dwie zakładki. Jedna to bohaterowie (działa) a druga to potwory( nie dziala). Po kliknieciu 2 (potwory) nie ma żadnej reakcji, a w pliku widać ze jest to menu i są w nim zawarte 4 klasy.

Kod:

new text4[512]  
format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Klas: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wPotwory") 

new keysczwarta
keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")
}

public select_class_menu(id, key) 
{ 
new lx[17] // <-- w nawiasie wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch(key) 
{ 
        case 0: 
        {       
                PokazKlasy(id,lx)               
        }
        case 1: 
        {       
                ShowKlasy(id,lx)
        }
}
LoadXP(id, player_class[id]) 

CurWeapon(id)
        
give_knife(id)
        
return PLUGIN_HANDLED
}


public PokazKlasy(id,lx[])
{
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,12) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczbę swoich klas
new text3[512]
asked_klass[id]=0
for(new i=0;i<8;i++)  //Tego masz nigdy nie zmieniać[quote name="Terry Pratchett"]Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości[/quote]
{
format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yCzarodziejka^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \ySkrytobojca^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yHunter^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}

new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")
}

public PokazMeni(id, key)
{ 
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Czarodziejka
* 2:Druid
* 3:Paladyn
* 4:Zabojczyni
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Skrytobojca
* 8:Hunter
* 9:Wstecz
*/
new lx[17] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0

switch(key) 
{ 
    case 0: 
    {    
        player_class[id] = Czarodziejka   
        LoadXP(id, player_class[id])        
    }
    case 1: 
    {    
        player_class[id] = Druid
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 2: 
    {    
        player_class[id] =  Paladyn
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 3: 
    {    
        player_class[id] = Zabojczyni
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 4: 
    {            
        player_class[id] = Nekromanta
        g_haskit[id] = 1
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 5: 
    {    
        player_class[id] = Barbarzynca      
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 6: 
    {    
        player_class[id] = Skrytobojca
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 7: 
    {    
        player_class[id] = Hunter
        g_GrenadeTrap[id] = 1    
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 8: 
    { 
        select_class(id,lx)
    }
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yPotwory: ^n\w1. \yAndriel^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yGrinswold^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yFernando^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yIzual^t\wLevel: \r%i^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12])

new szosta
szosta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, szosta,text2, -1, "Klasy")

}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Andriel
* 2:Grinswold
* 3:Fernando
* 4:Izual
* 5:klasa5
* 6:klasa6
* 7:klasa7
* 8:klasa8
* 9:Wstecz
*/
new lx[17] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0

switch (key) {
    case 0: 
    {    
        player_class[id] = Andriel
    }
    case 1: 
    {    
        player_class[id] = Grinswold
    }
   case 2: 
    {    
        player_class[id] = Fernando
    }
	case 3: 
    {    
        player_class[id] = Izual
    }
	case 4: 
    { 
        select_class(id,lx)
    }

}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
    
return PLUGIN_HANDLED
}



Dałby rade ktoś to naprawić? :)

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 01.01.2011 19:31

Prosiłbym o Error Logi :)

PS. Do tego celu wygodniej użyć nowszego typu menu.

Pokaż również plugin_init
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 Nortos

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 01.01.2011 20:39

Plugin_init
Wklejka #448476 | Wklej.org

Errory

Dodano 02 styczeń 2011 - 21:59:
~ Refresh.

Dodano 05 styczeń 2011 - 15:03:
~ Refresh.

Dodano 06 styczeń 2011 - 19:49:
~ Refresh.

Dodano 07 styczeń 2011 - 14:29:
~ Refresh.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych