Instrukcja:
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Znajdujemy public PrzydzielPunkty i PrzydzielPunkty_Handler.
3. Zamieniamy te dwa publici na poniższy kod:
Kod do starego CoD'a
Kod do nowego CoD'a
4. Kompilujemy plik i gotowe .
Teraz w bardzo łatwy sposób możemy ustalić limity dla poszczególnych statystyk.
limit_int = X;
limit_kon = X;
limit_wyt = X;
limit_zdr = X;
Zmieniamy tutaj X na swój limit. Oczywiście powyższe limity można ustawić oddzielnie dla różnych klas w taki sposób:
- do starego CoD'a
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;
- do nowego CoD'a
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Komandos"))
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;
W tym przypadku komandos będzie miał limit inteligencji równy 250, a wszystkie inne klasy tylko 100.
Użytkownik Goliath edytował ten post 04.05.2011 14:07