Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada danej komendy - przeróbka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vernix

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.12.2010 14:30

Witam!
Prosił bym o przerobienie tego pluginu:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "emblaze"
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public client_authorized(id) {
	client_cmd(id,"bind ^"slot2^" ^"slot1^"")
	set_task(3.0, "task",_,_,_,"b")
}
public task (id) {
	client_cmd(id,"bind ^"slot2^" ^"slot1^"")
}
public Spawn (id) {
	client_cmd(id,"bind ^"slot2^" ^"slot1^"")
}
Tak, aby bind był tylko na serwerze.. Więc,jeśli ktoś wyjdzie z serwera będzie miał z powrotem swoje ustawienia...
Pozdrawiam..!
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.12.2010 14:35

a powiedz w jaki sposób serwer ma zmienić graczowi bindy po wyjściu z niego ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_avenger9427_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.12.2010 14:41

Nie da się, nie da ze strony serwera. :D Co najwyżej gracz ustawi sobie właściwości configu na "Tylko do odczytu", to po wyjściu i ponownym wejściu do gry będzie miał domyślne ustawienia.

Użytkownik avenger9427 edytował ten post 29.12.2010 14:42


#4 Vernix

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.12.2010 14:43

a da radę zrobić ,że jeśli wyjdzie to ustawia mu dane bindy?
np przy komendzie disconnect ?
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_avenger9427_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.12.2010 14:44

No jak wyjdzie, to już serwer nie może nic z nim zrobić. :blink:

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.12.2010 14:45

np przy komendzie disconnect ?

nawet jakby to działało to co jak da quit lub w inny sposób wyjdzie ?

ten temat był już poruszany i jak dobrze pamiętam to nie udało się nic osiągnąć.
  • +
  • -
  • 0

#7 Vernix

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.12.2010 19:59

Hmm;/ To kijowo.. Sytuacja wygląda następująco:
Posiadam na serwerowni ,serwer only AWP.
Zablokowałem obrażenia nożem, jednak nie wiem jak zablokować, żeby nie używali pistoletów... (nie kupują ich, tylko na nie których mapach dodane są automatycznie...) Ma ktoś jakiś pomysł jak to zrobić?
Ten plugin który podałem w temacie, miał właśnie uniemożliwić walenie z pistoletu..
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 29.12.2010 20:11

Można to stosunkowo łatwo osiągnąć przez wykrycie zetknięcia się broni z graczem i usunięcie jej. Chcesz kod czy pokombinujesz sam?
  • +
  • -
  • 0

#9 Vernix

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.12.2010 20:20

Nie rozumiem działania , jeśli możesz prosił bym,abyś podał kod i oczywiście (jeśli można) jaśniejsze wyjaśnienie działania..
  • +
  • -
  • 0

#10 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.12.2010 20:34

Można to stosunkowo łatwo osiągnąć przez wykrycie zetknięcia się broni z graczem i usunięcie jej.

równie dobrze(a nawet lepiej?) można usunąć wszystkie bronie przy starcie rundy ? ;)
  • +
  • -
  • 1

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 29.12.2010 20:43

no można, chociaż zmiana ekwipunku gracza przez mapę może się odbyć w trakcie rundy, nawet nie od razu po spawnie tylko z małym opóźnieniem;
mógłbyś Vernix podać przykład mapy, na której przydałoby się blokowanie?


Edit.
Plugin w załączniku usuwa z gry pistolety. Nie można ich dostać ani podnieść, można chyba kupić, ale to inny plugin za to odpowiada pewnie to co się będę:P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#12 Vernix

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 30.12.2010 11:16

Hmm. chyba działa, nie widziałem na razie żadnych pistoletów..
Dziękuję ślicznie, jesteś wielki ;).
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych