Witam.
Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić moc dla klasy która daje zamrożenie na 3sek. ( z noża ). ( Szansa na zamrożenie 1/3 )
W tym czasie gracz zamrożony jest otoczony na niebiesko i ma niebieski ekran, nie może też atakować
Zaraz ktoś napisze żebym edytował maga i dał 0,1 tylko że po co mi spowolnienie skoro gracz i tak może atakować?
Pozatym "ten zamrożony" nie wie o tym że jest zamrożony ponieważ nie dostaje żadnej informacji.
Przeszukałem całe forum, i znalazlem wszędzie prawie porady żeby edytować maga i jego spowalnianie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Zamrażanie
Temat rozp. Kaleka, 29.12.2010 12:19
3 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 29.12.2010 12:51
To jest cały totem zamrażający niebieski itd.
może Tobie się przyda...

register_think("Effect_Zamroz_Totem","Effect_Zamroz_Totem_Think") public item_zamroz(id) { if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Totemu mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } used_item[id] = true new origin[3] pev(id,pev_origin,origin) new ent = Spawn_Ent("info_target") set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Zamroz_Totem") set_pev(ent,pev_owner,id) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER) set_pev(ent,pev_origin,origin) set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 15 + 0.1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl") set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 0,100,255, kRenderFxNone, 255 ) engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1) return PLUGIN_CONTINUE } public Effect_Zamroz_Totem_Think(ent) { new id = pev(ent,pev_owner) new totem_dist = 300 //We have emitted beam. Apply effect (this is delayed) if (pev(ent,pev_euser2) == 1) { new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and damage them new entlist[513] new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin) for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i] if (get_user_team(pid) == get_user_team(id)) continue if (is_user_alive(pid)){ set_user_maxspeed(pid, 1.0) set_task(15.0, "off_zamroz", pid) } } set_pev(ent,pev_euser2,0) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5) return PLUGIN_CONTINUE } //Entity should be destroyed because livetime is over if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent) return PLUGIN_CONTINUE } //If this object is almost dead, apply some render to make it fade out if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and give them health message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] + totem_dist ); write_coord( origin[2] + totem_dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 0 ); // r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 5 ); // speed message_end(); set_pev(ent,pev_euser2,1) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5) return PLUGIN_CONTINUE } public off_zamroz(pid){ set_user_maxspeed(pid, 270.0) }
#3
Napisano 30.12.2010 11:21
a gdzie dokładnie dodać public item_zamroz,effect_zamroz_totem_think i zamroz_off? można to dodać na końcu .sma czy trzeba koniecznie gdzieś pod innym kodem?
#4
Napisano 30.12.2010 18:56
Można w wielu miejscach wstawić nie ma konieczności pod jakimś kodem.
Najlepiej dla ciebie wstaw na końcu sma.
Najlepiej dla ciebie wstaw na końcu sma.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych