Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zamrażanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.12.2010 12:19

Witam.
Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić moc dla klasy która daje zamrożenie na 3sek. ( z noża ). ( Szansa na zamrożenie 1/3 )
W tym czasie gracz zamrożony jest otoczony na niebiesko i ma niebieski ekran, nie może też atakować

Zaraz ktoś napisze żebym edytował maga i dał 0,1 tylko że po co mi spowolnienie skoro gracz i tak może atakować?
Pozatym "ten zamrożony" nie wie o tym że jest zamrożony ponieważ nie dostaje żadnej informacji.

Przeszukałem całe forum, i znalazlem wszędzie prawie porady żeby edytować maga i jego spowalnianie.
  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 29.12.2010 12:51

To jest cały totem zamrażający niebieski itd. ;) może Tobie się przyda...
register_think("Effect_Zamroz_Totem","Effect_Zamroz_Totem_Think")

public item_zamroz(id)
{
	if (used_item[id])
	{
		hudmsg(id,2.0,"Totemu mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	used_item[id] = true
	
	new origin[3]
	pev(id,pev_origin,origin)
	
	new ent = Spawn_Ent("info_target")
	set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Zamroz_Totem")
	set_pev(ent,pev_owner,id)
	set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
	set_pev(ent,pev_origin,origin)
	set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 15 + 0.1)
	
	engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")  	
	set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 0,100,255, kRenderFxNone, 255 ) 	
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent)
	
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)
	
	return PLUGIN_CONTINUE	
}

public Effect_Zamroz_Totem_Think(ent)
{
	new id = pev(ent,pev_owner)
	new totem_dist = 300
	
	//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
	if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
	{		
		new Float:forigin[3], origin[3]
		pev(ent,pev_origin,forigin)	
		FVecIVec(forigin,origin)
		
		//Find people near and damage them
		new entlist[513]
		new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)		

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i]
			
			if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
			continue
			
			if (is_user_alive(pid)){
				set_user_maxspeed(pid, 1.0)
				set_task(15.0, "off_zamroz", pid)
			}			
		}
		
		set_pev(ent,pev_euser2,0)
		set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	//Entity should be destroyed because livetime is over
	if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
	if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
	set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) 
	
	new Float:forigin[3], origin[3]
	pev(ent,pev_origin,forigin)	
	FVecIVec(forigin,origin)
	
	//Find people near and give them health
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( origin[0] );
	write_coord( origin[1] );
	write_coord( origin[2] );
	write_coord( origin[0] );
	write_coord( origin[1] + totem_dist );
	write_coord( origin[2] + totem_dist );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 0 ); // r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 5 ); // speed
	message_end();
	
	set_pev(ent,pev_euser2,1)
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}

public off_zamroz(pid){
	set_user_maxspeed(pid, 270.0)
}

  • +
  • -
  • 2

#3 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.12.2010 11:21

a gdzie dokładnie dodać public item_zamroz,effect_zamroz_totem_think i zamroz_off? można to dodać na końcu .sma czy trzeba koniecznie gdzieś pod innym kodem?

#4 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 30.12.2010 18:56

Można w wielu miejscach wstawić nie ma konieczności pod jakimś kodem.

Najlepiej dla ciebie wstaw na końcu sma.
  • +
  • -
  • 1

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych