Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Magazyn na perki v2.2

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#41 Daimyo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:119
  • Lokalizacja:rzeszow
Offline

Napisano 18.03.2011 17:44

Witam

otoz moj problem polega na tym ze perki nie zapisuja sie w vault... to znaczy ... zapisuja sie, ale nie sa czytane po zmianie mapy i po wrzuceniu perku do magazynu, zmenieniu mapy - nie ma go tam (sciagnolem oczywiscie wersje na nvault i uruchomilem moduł nvault) plik ktory mi sie tworzy w data/vault to

CodMagazyn.vault


proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#42 Pioneer

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:2
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 18.03.2011 19:42

Ciekawy Plugin. + dla ciebie.
  • +
  • -
  • 1
Zapraszamy na www.Cs-Terror.xaa.pl oraz na nasze serwery:

Dołączona grafika

Admin już za 11,07zł SMS, Premium 6,15zł i inne.

#43 1337

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:310
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Bystrzyca Kłodzka
Offline

Napisano 18.03.2011 19:48

ogolnie za starania + dostaniesz
Ale na serw nie wgram tego.
Jak ktos zdobedzie pro itma to co mape ebdzie se go chowal i bral chowal i bral i bez sensu gra np

Nie pomagam na GG/PW ew. odpłatnie. (Pamiętaj że za 20zł nie otwieram nawet notatnika)

Spam o pomoc przy serwerze/pluginach/skryptach równoznaczne jest z automatycznym dodaniem Cię do listy osób ignorowanych.

 

Ps. DarkGL idę po Ciebie.


#44 Daimyo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:119
  • Lokalizacja:rzeszow
Offline

Napisano 18.03.2011 20:28

napisze jeszcze raz bo bardzo mi zalezy na pomocy a widze ze mnie olewaja ci ktorzy sie nie znaja poprostu na skriptingu

otoz moj problem polega na tym ze perki nie zapisuja sie w vault... to znaczy ... zapisuja sie, ale nie sa czytane po zmianie mapy i po wrzuceniu perku do magazynu, zmenieniu mapy - nie ma go tam (sciagnolem oczywiscie wersje na nvault i uruchomilem moduł nvault) plik ktory mi sie tworzy w data/vault to

CodMagazyn.vault


proszę o pomoc.

Dodano 23 marzec 2011 - 21:18:
pomoze ktos moze?
  • +
  • -
  • 0

#45 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 07.04.2011 10:55

Siemka, nie wiem czemu nie działa mi ten dodatek:(
po zmianie mapy perka nie ma ściągnąłem kompatybilne z wytrzymałością.
  • +
  • -
  • 0

#46 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.07.2011 15:55

Chłooopaki... A ja mam taki problem: pobrałem plugin z zapisem na nVault, bez wytrzymałości perku... Działać - działa tzn. przechowuje perki itd... Ale... Po wrzuceniu perku do magazunu zamiast jego nazwy nic mi się nie wyświetla (tzn. jest 1.            2. Pusty slot 3. Pusty slot)

Edit: naprawiłem
Jeżeli ktoś ma taki problem to podmieńcie w sma public PokazMagazyn na ten:
public PokazMagazyn(id)
{
new menu = menu_create("Magazyn Perkow", "PokazMagazyn_Handle");
new napisPerkSlot1[64];
new napisPerkSlot2[64];
new napisPerkSlot3[64];
new napis1[64];
new napis2[64];
new napis3[64];
if(PerkSlot1[id] == 0)
format(napis1, 40, "Pusty slot");
else
{
cod_get_perk_name(PerkSlot1[id], napisPerkSlot1[id], 32);
format(napis1, 40, "%s", napisPerkSlot1[id]);
}

if(PerkSlot2[id] == 0)
format(napis2, 40, "Pusty slot");
else
{
cod_get_perk_name(PerkSlot2[id], napisPerkSlot2[id], 32);
format(napis2, 40, "%s", napisPerkSlot2[id]);
}

if(PerkSlot3[id] == 0)
format(napis3, 40, "Pusty slot");
else
{
cod_get_perk_name(PerkSlot3[id], napisPerkSlot3[id], 32);
format(napis3, 40, " %s", napisPerkSlot3[id]);
}
menu_additem(menu, napis1);//0
menu_additem(menu, napis2);//1
menu_additem(menu, napis3);//2
menu_additem(menu, "Usun perk z 1. slotu");//3
menu_additem(menu, "Usun perk z 2. slotu");//4
menu_additem(menu, "Usun perk z 3. slotu");//5
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 07.07.2011 20:08

  • +
  • -
  • 0

#47 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 22.07.2011 14:53

Magazyn na razie jest bezsensu...
Bierzemy perk np na Granaty 1/1 wyrzucamy granat chowamy perk wyjmujemy perk i już mamy grant i tak można w kółko :)
Nie polecam zanim nie zostanie naprawiony ten bug...

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#48 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.07.2011 15:14

W najbliższym czasie postaram się zmodyfikować plugin i naprawić wszystkie bugi.

Dodano 22 lipiec 2011 - 20:44:
Aktualizacja!
- plugin napisany od nowa,
- raz włożonego do magazynu perku, nie będzie można wyjąć do końca rundy,
- możliwość włączenia/wyłączenia zapisu na nVault cvarem,
- możliwość ustalenia własnej liczby slotów na perki, także cvarem ;).

Wady aktualizacji:
- ponownie trzeba edytować plik QTM_CodMod.sma.
  • +
  • -
  • 0

#49 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.07.2011 09:57

Nie mogę ogarnąć do czego zapisują się nazwy perków :] Podpowiesz? :D
  • +
  • -
  • 0

#50 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 23.07.2011 10:03

amxmodx/data/vault/CodMagazyn.vault
  • +
  • -
  • 1

#51 Saguaro

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:93
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.08.2011 17:17

5. Kompilujemy plik cod_magazyn.sma lub cod_magazyn_wytrzymalosc.sma

Nie moge ich skompilowac ;/

Użytkownik Saguaro edytował ten post 14.08.2011 17:19


#52 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 14.08.2011 18:30

Nie wrzucałbym pluginów, których nie da się skompilować. Jeżeli ten błąd dotyczy ColorChat'a (a tak najprawdopodobniej jest...), to wrzuć poniższy plik do katalogu include kompilatora.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#53 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.09.2011 19:59

Mały update pluginu ;). Teraz nie trzeba tworzyć nowego natywu, wystarczy dokonać zmian z tego tematu: http://amxx.pl/topic...-get-user-perk/
  • +
  • -
  • 0

#54 MaXeR XxL

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:79
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.10.2011 11:47

Fajny plugin + leci

#55 brains..?

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Bytomsko
Offline

Napisano 21.10.2011 17:40

Przerobil by ktos tak aby magazyn byl na flage H..

Użytkownik Rozumek124 edytował ten post 21.10.2011 17:40

  • +
  • -
  • 0

#56 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 19.11.2011 17:36

Czy mógłby ktoś przerobić to dla mnie tak że nie ma /magazyn tylko perk zapisuję się na inne mapy bez wkładania go do magazyn? Zwykły Zapis perku.
  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#57 WojtuS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:96
  • GG:
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 25.11.2011 17:50

Mam błąd ten błąd polega na tym że każdy może wziąć komuś perk z temgo magazynu. ( Np. Dałem perk a kolega może go wziąć brać )


CVARY Jakie ustawiłem te podstawowe i pobrałem wersje 2.1 z wytrzymałość perku


Pomożecie ? :P
  • +
  • -
  • 0

#58 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 23.01.2012 22:21

Aktualizacja! :)
- koniec z podziałem na 2 pluginy,
- usunięte zostały cvary, na rzecz konfiguracji wewnątrz pluginu,
- nieduże poprawki itp.
  • +
  • -
  • 4

#59 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.01.2012 22:37

Link z 1. postu nie działa
Goliath (24.01.2012 16:51):
Już działa ;)

  • +
  • -
  • 0

#60 System'ek

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:119
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 24.01.2012 19:03

Aktualizacja! :)
- koniec z podziałem na 2 pluginy,
- usunięte zostały cvary, na rzecz konfiguracji wewnątrz pluginu,
- nieduże poprawki itp.


a doszły jakieś nowe funkcje?
Goliath (24.01.2012 19:47):
Nope.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych