Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#41
Napisano 18.03.2011 17:44
otoz moj problem polega na tym ze perki nie zapisuja sie w vault... to znaczy ... zapisuja sie, ale nie sa czytane po zmianie mapy i po wrzuceniu perku do magazynu, zmenieniu mapy - nie ma go tam (sciagnolem oczywiscie wersje na nvault i uruchomilem moduł nvault) plik ktory mi sie tworzy w data/vault to
CodMagazyn.vault
proszę o pomoc.
#42
Napisano 18.03.2011 19:42
Admin już za 11,07zł SMS, Premium 6,15zł i inne.
#43
Napisano 18.03.2011 19:48
Ale na serw nie wgram tego.
Jak ktos zdobedzie pro itma to co mape ebdzie se go chowal i bral chowal i bral i bez sensu gra np
Nie pomagam na GG/PW ew. odpłatnie. (Pamiętaj że za 20zł nie otwieram nawet notatnika)
Spam o pomoc przy serwerze/pluginach/skryptach równoznaczne jest z automatycznym dodaniem Cię do listy osób ignorowanych.
Ps. DarkGL idę po Ciebie.
#44
Napisano 18.03.2011 20:28
otoz moj problem polega na tym ze perki nie zapisuja sie w vault... to znaczy ... zapisuja sie, ale nie sa czytane po zmianie mapy i po wrzuceniu perku do magazynu, zmenieniu mapy - nie ma go tam (sciagnolem oczywiscie wersje na nvault i uruchomilem moduł nvault) plik ktory mi sie tworzy w data/vault to
CodMagazyn.vault
proszę o pomoc.
Dodano 23 marzec 2011 - 21:18:
pomoze ktos moze?
#45
Napisano 07.04.2011 10:55
po zmianie mapy perka nie ma ściągnąłem kompatybilne z wytrzymałością.
#46
Napisano 07.07.2011 15:55
Edit: naprawiłem
Jeżeli ktoś ma taki problem to podmieńcie w sma public PokazMagazyn na ten:
public PokazMagazyn(id)
{
new menu = menu_create("Magazyn Perkow", "PokazMagazyn_Handle");
new napisPerkSlot1[64];
new napisPerkSlot2[64];
new napisPerkSlot3[64];
new napis1[64];
new napis2[64];
new napis3[64];
if(PerkSlot1[id] == 0)
format(napis1, 40, "Pusty slot");
else
{
cod_get_perk_name(PerkSlot1[id], napisPerkSlot1[id], 32);
format(napis1, 40, "%s", napisPerkSlot1[id]);
}
if(PerkSlot2[id] == 0)
format(napis2, 40, "Pusty slot");
else
{
cod_get_perk_name(PerkSlot2[id], napisPerkSlot2[id], 32);
format(napis2, 40, "%s", napisPerkSlot2[id]);
}
if(PerkSlot3[id] == 0)
format(napis3, 40, "Pusty slot");
else
{
cod_get_perk_name(PerkSlot3[id], napisPerkSlot3[id], 32);
format(napis3, 40, " %s", napisPerkSlot3[id]);
}
menu_additem(menu, napis1);//0
menu_additem(menu, napis2);//1
menu_additem(menu, napis3);//2
menu_additem(menu, "Usun perk z 1. slotu");//3
menu_additem(menu, "Usun perk z 2. slotu");//4
menu_additem(menu, "Usun perk z 3. slotu");//5
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 07.07.2011 20:08
#47
Napisano 22.07.2011 14:53
Bierzemy perk np na Granaty 1/1 wyrzucamy granat chowamy perk wyjmujemy perk i już mamy grant i tak można w kółko
Nie polecam zanim nie zostanie naprawiony ten bug...
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#48
Napisano 22.07.2011 15:14
Dodano 22 lipiec 2011 - 20:44:
Aktualizacja!
- plugin napisany od nowa,
- raz włożonego do magazynu perku, nie będzie można wyjąć do końca rundy,
- możliwość włączenia/wyłączenia zapisu na nVault cvarem,
- możliwość ustalenia własnej liczby slotów na perki, także cvarem .
Wady aktualizacji:
- ponownie trzeba edytować plik QTM_CodMod.sma.
#49
Napisano 23.07.2011 09:57
#50
Napisano 23.07.2011 10:03
#51
Napisano 14.08.2011 17:17
Nie moge ich skompilowac ;/
Użytkownik Saguaro edytował ten post 14.08.2011 17:19
#52
Napisano 14.08.2011 18:30
Załączone pliki
#53
Napisano 22.09.2011 19:59
#54
Napisano 14.10.2011 11:47
#55
Napisano 21.10.2011 17:40
Użytkownik Rozumek124 edytował ten post 21.10.2011 17:40
#56
Napisano 19.11.2011 17:36
#57
Napisano 25.11.2011 17:50
CVARY Jakie ustawiłem te podstawowe i pobrałem wersje 2.1 z wytrzymałość perku
Pomożecie ?
#58
Napisano 23.01.2012 22:21
- koniec z podziałem na 2 pluginy,
- usunięte zostały cvary, na rzecz konfiguracji wewnątrz pluginu,
- nieduże poprawki itp.
#59
Napisano 23.01.2012 22:37
#60
Napisano 24.01.2012 19:03
Aktualizacja!
- koniec z podziałem na 2 pluginy,
- usunięte zostały cvary, na rzecz konfiguracji wewnątrz pluginu,
- nieduże poprawki itp.
a doszły jakieś nowe funkcje?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych