Prosiłbym osoby które bawiły się już w tworzenie nowych klas o wyjaśnienie jak dodać niewidzialnosc do klasy(TransAlpha) oraz Ubranie wroga. Z góry dziękuje. Oczywiście za pomoc +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.12.2010 16:47
#2
Napisano 28.12.2010 17:19
Zacznijmy od ubrania wroga. W .sma danej klasy, na końcu dodaj:
A to na niewidzialność. W plugin_init daj:

EDIT: Jak chcesz niewidzialność tylko na nożu, zamiast tego ostatniego daj:
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}W cod_class_enabled:ZmienUbranie(id, 0);W cod_class_disabled:
ZmienUbranie(id, 1);
A to na niewidzialność. W plugin_init daj:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");W cod_class_enabled:set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);W cod_class_disabled:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);Na końcu pliku:
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
}
if(weapon != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
}
}
}Oczywiście niewidzialność można dawać dla poszczególnych broni EDIT: Jak chcesz niewidzialność tylko na nożu, zamiast tego ostatniego daj:
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
}
if(weapon != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
}
}
Użytkownik Goliath edytował ten post 28.12.2010 17:38
#3
Napisano 28.12.2010 17:28
dzięki. Leci + i uprzedziłeś moje pytanie z niewidzialnością na nożu
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









