Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 gruszka95

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.12.2010 16:47

Prosiłbym osoby które bawiły się już w tworzenie nowych klas o wyjaśnienie jak dodać niewidzialnosc do klasy(TransAlpha) oraz Ubranie wroga. Z góry dziękuje. Oczywiście za pomoc +
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.12.2010 17:19

Zacznijmy od ubrania wroga. W .sma danej klasy, na końcu dodaj:
public ZmienUbranie(id,reset)
{
	if (!is_user_connected(id)) 
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if (reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new num = random_num(0,3);
		cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
W cod_class_enabled:
ZmienUbranie(id, 0);
W cod_class_disabled:
ZmienUbranie(id, 1);

A to na niewidzialność. W plugin_init daj:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
W cod_class_enabled:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
W cod_class_disabled:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
Na końcu pliku:
public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	if(ma_klase[id])
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
		}
		if(weapon != CSW_KNIFE)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
		}
	}
}
Oczywiście niewidzialność można dawać dla poszczególnych broni ;)

EDIT: Jak chcesz niewidzialność tylko na nożu, zamiast tego ostatniego daj:
public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	if(ma_klase[id])
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
		}
		if(weapon != CSW_KNIFE)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		}
	}
}

Użytkownik Goliath edytował ten post 28.12.2010 17:38

  • +
  • -
  • 2

#3 gruszka95

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.12.2010 17:28

dzięki. Leci + i uprzedziłeś moje pytanie z niewidzialnością na nożu xD
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych