Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem niewidzialność


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 berbec

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:147
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 27.12.2010 09:43

Elo, mam problem z dodaniem niewidzialności klasom, otóż niby ją dodałem do klas Pogromca i Guardian lecz tylko u Pogromcy niewidzialność działa, a u Guardiana nie :/ może wie ktoś jaka jest przyczyna.

Załączone pliki


Użytkownik berbec edytował ten post 27.12.2010 11:51

  • +
  • -
  • 0

#2 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.12.2010 12:18

a ta niewidzialnośc to na nożu jak zabójca,czy jak standardowo np. Ninja?

Użytkownik Master'eX edytował ten post 27.12.2010 12:20


#3 berbec

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:147
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 27.12.2010 13:07

jak ninja, i jeszcze drugie pytanko jak zmienić zeby z zala (co sie kupuje expa) dostawalo malo expa a nie niewiadomo ile.

@edit
zala juz sam ogarnąłem teraz tylko niewidzialność :/

Użytkownik berbec edytował ten post 27.12.2010 13:21

  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.12.2010 13:24

jak ninja, i jeszcze drugie pytanko jak zmienić zeby z zala (co sie kupuje expa) dostawalo malo expa a nie niewiadomo ile.

U siebie masz
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,7500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(1000,3000)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(3000,5000)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}

to zamień to, np. na
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,7500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(100,500)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles %d expa!",exp)
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(500,900)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles %d expa!",exp)
}

Można to też zrobić w inny sposób, że ilość tego expa będzie zależna od lvl gracza.

UP: Trochę się spóźniłem.

Użytkownik sebul edytował ten post 27.12.2010 13:26

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych