Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cvar do pluginuDaje plusiki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 27.12.2010 07:47

Zrobiłem prosty plugin na swój serwer. Plugin na początku rundy pokazuje na say'u "CVAR JEST FAJNY" i chciałbym abyście przerobili mój plugin który znajduje się poniżej. W przeróbce prosiłbym was abyście dodali jeden cvar ppw_jb i jeżeli wartość CVAR'a w amxx.cfg wynosiła by tak ppw_jb Gamerek to na say'u było by wtedy Gamerek JEST FAJNY. Więc rzecz biorąc proszę was abyście dodali jeden cvar do pluginu który znajduje się poniżej.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>

public plugin_init() {
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}

public Poczatek_Rundy()
{
ColorChat(id, GREEN, "CVAR^x03 JEST FAJNY");
}


Za pomoc daje plusiki +
(A tak w ogóle to w CVAR'ach jestem Zielony

#2 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 27.12.2010 11:29

Pan trzyma.

#include <amxmodx>
#include <ColorChat>

public plugin_init() {
register_plugin("Cos", "1.0", "byQQ");
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");

register_cvar("ppw_jb", "byCZEK");
}

public Poczatek_Rundy()
{
new tekst[33];
get_cvar_string("ppw_jb", tekst, 32);

ColorChat(0, GREEN, "%s^x03 JEST FAJNY", tekst);
}

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2010 11:46

a ja bym proponował pobrać wartość cvara już w plugin_init :)
po co za każdym razem pobierać
po za tym pcvar lepiej użyć
  • +
  • -
  • 1

#4 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 27.12.2010 12:44

Dark ja pobieram cvara ciągle bo w trakcie gry można go przecież zmienić a w plugin_init jak by był to nie pobrało by nowej wartości :* co do pcvar to od uznania.
  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2010 12:54

pcvar szybsze i ogólnie lepsze ^^
  • +
  • -
  • 1

#6 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 27.12.2010 12:58

No to proszę Cię bardzo masz na pcvarze:

#include <amxmodx>
#include <ColorChat>

new pcvar;

public plugin_init() {
register_plugin("Cos", "1.0", "byQQ");
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");

pcvar = register_cvar("ppw_jb", "byCZEK");
}

public Poczatek_Rundy()
{
new tekst[33];
get_pcvar_string(pcvar, tekst, 32);

ColorChat(0, GREEN, "%s^x03 JEST FAJNY", tekst);
}

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.


#7 Waski

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 27.12.2010 13:06

dzięki :) Plusiki dla all




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych