Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc jak zrobic by gracz zginol i dodalo fragi......atakujacemu i byl log ze zostal zabity granatem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 26.12.2010 10:57

jak w temacie jak zrobic gdy gracz ma mniej niz 1 hp by go zabilo i dodalo fragi atakujacemu jak by dostal granatem

tutaj mam funkcje zmieniania zycia:

public change_health(id,hp,attacker,weapon[])
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
new health = get_user_health(id)
if(hp>0)
{
new m_health = 100+SilaGracza[id]
if (hp+health>m_health) set_user_health(id,m_health)
else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
}
else
{
if(health+hp<1)
{
//funkcja od zabijania HELP ;]
}
else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
}

if(id!=attacker && hp<0)
{
DodajExpDmg(attacker)
}
}
}


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 26.12.2010 11:31

user_kill i może dodaj do id zabijającego set_user_frag(id) = get_user_frags(id) + 1?
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Zaszka

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 26.12.2010 19:14

user_kill i może dodaj do id zabijającego set_user_frag(id) = get_user_frags(id) + 1?


Ale jak zrobic by byl log jak by zostal zabity np z ak

change_health(id,-80,a,"grenade")

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 28.12.2010 13:08

Najlepiej jakbyś użył silnika do zabijania :) warto przed zabiciem uwzględnić friendlyfire

hamsandwich+fakemeta
new zabojca; //kto zabija
new ofiara; // kogo zabic
new byt = zabojca; //czym

set_pev(ofiara, pev_health, 1.0);
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, ofiara, byt, zabojca,20.0 ,DMG_BULLET);

jeśli byt = zabojca to komunikat będzie z bronią trzymaną w ręku zabojcy, możesz też stworzyć nowy byt, nadać mu docelową klasę (np. "weapon_ak47"), zabić gracza i usunąć byt
  • +
  • -
  • 0

#5 Zaszka

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 28.12.2010 17:50

Ok dziekuje juz sobie poradzilem dzięki R3X

/////////////
Temat do zamkniecia




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych