Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Bezimienny

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • GG:
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 25.12.2010 22:31

No więc tak. Zacząłem pisać swoją wersję według poradników i innych wersji. Dodałem Frakcje, nowe klasy i na tym się skończyło póki co bo występuje problem przy kompilacji.

Przy próbie kompilacji wywala mi następujące błędy

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "_create_ThinkBot" on line 591
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 881
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 882
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 884
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 885
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1132
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1133
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1136
Error: Undefined symbol "Grinswold" on line 1161
Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1164
Error: Undefined symbol "count_jumps" on line 1168
Error: Undefined symbol "give_knife" on line 1169
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1182
Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1185
Error: Undefined symbol "kill_all_entity" on line 1189
Error: Undefined symbol "check_class" on line 1193
Error: Undefined symbol "Skrytobojca" on line 1240
Error: Undefined symbol "set_gravitychange" on line 1312
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1313
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1314
Error: Undefined symbol "change_health" on line 1330
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 1339
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 1340
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1343
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1344
Error: Undefined symbol "set_gravitychange" on line 1370

Compilation aborted.
26 Errors.
Could not locate output file D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\moja_nazwa\counter-strike\cstrike\AMX Mod X\amxxstudio\plugins\DiabloMOD_5.9l.amx (compile failed).


Mógłby mi to ktoś oblukać, poprawić i powiedzieć gdzie się machnąłem ?? Mam w planach dużą modyfikację którą na pewno wypuczę tylko jako że moje doświadczenie w pisaniu pluginów jest malutkie i się gubię jeszcze w tym. I już odnośnie tematu jak dodać kolejne frakcje ?? Proszę o napisanie kodu na którym się mam wzorować. Mile widziane komentarze będą w kodzie.


.sma w załączniku. Póki co są tylko inne klasy i dodane frakcję. Resztą się zajmę jak obecne błędy poprawie


DiabloMOD 5 9l sma


Z góry dziękuję za szybką pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 25.12.2010 23:01

Sprawdzanie liczby klamer w funkcjach - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
ERROR -> public pressedklasy "{": 11 <> 10 :"}"

Nie wszystkie funkcje posiadają prawidłową liczbę klamer !!

Poza tym i tak jest masa błędów:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

DiabloMOD5.9l.sma(1161) : error 017: undefined symbol "Grinswold"
DiabloMOD5.9l.sma(1240) : error 017: undefined symbol "Skrytobojca"
DiabloMOD5.9l.sma(1415) : error 017: undefined symbol "Barbarzynca"
DiabloMOD5.9l.sma(1482) : error 017: undefined symbol "Mag"
DiabloMOD5.9l.sma(1498) : error 017: undefined symbol "Hunter"
DiabloMOD5.9l.sma(1535) : error 017: undefined symbol "Paladyn"
DiabloMOD5.9l.sma(1559) : error 017: undefined symbol "Mag"
DiabloMOD5.9l.sma(1607) : error 017: undefined symbol "Hunter"
DiabloMOD5.9l.sma(1638) : error 017: undefined symbol "Mag"
DiabloMOD5.9l.sma(1653) : error 017: undefined symbol "Skrytobojca"
DiabloMOD5.9l.sma(1654) : error 017: undefined symbol "Mag"
DiabloMOD5.9l.sma(1660) : error 017: undefined symbol "Paladyn"
DiabloMOD5.9l.sma(1690) : error 017: undefined symbol "Skrytobojca"
DiabloMOD5.9l.sma(1694) : error 017: undefined symbol "Hunter"
DiabloMOD5.9l.sma(1932) : error 017: undefined symbol "Druid"
DiabloMOD5.9l.sma(2083) : error 017: undefined symbol "Paladyn"
DiabloMOD5.9l.sma(2434) : error 017: undefined symbol "Grinswold"
DiabloMOD5.9l.sma(4759) : error 032: array index out of bounds (variable "player_class_lvl")
DiabloMOD5.9l.sma(4781) : error 017: undefined symbol "Andriel"
DiabloMOD5.9l.sma(4782) : warning 217: loose indentation
DiabloMOD5.9l.sma(4785) : error 017: undefined symbol "Grinswold"
DiabloMOD5.9l.sma(4786) : warning 217: loose indentation
DiabloMOD5.9l.sma(4789) : error 017: undefined symbol "Fernando"
DiabloMOD5.9l.sma(4790) : warning 217: loose indentation
DiabloMOD5.9l.sma(4793) : error 017: undefined symbol "Izual"
DiabloMOD5.9l.sma(4794) : warning 217: loose indentation
DiabloMOD5.9l.sma(4797) : error 017: undefined symbol "Baal"
DiabloMOD5.9l.sma(4798) : warning 217: loose indentation
DiabloMOD5.9l.sma(4802) : error 017: undefined symbol "Nemesis"
DiabloMOD5.9l.sma(4803) : warning 217: loose indentation
DiabloMOD5.9l.sma(4806) : error 017: undefined symbol "Shardhead"
DiabloMOD5.9l.sma(4807) : warning 217: loose indentation
DiabloMOD5.9l.sma(4810) : error 017: undefined symbol "Hellhound"

Compilation aborted.
26 Errors.

Skąd bierzesz te wszyskie "Grinswold" itp jak nie masz ich wcześniej podanych:
enum { NONE = 0, Alchemik, Nekromanta, Czarodziejka, Szaman, Obierzyswiat, Assasyn, Zabojczyni, Ninja, Lowca, Szpieg}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych