Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Automatyczne wyrzucanie paki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 dudekZ

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 25.12.2010 22:02

Witam.
Poszukuję pluginy, który automatycznie na starcie rundy wyrzuca bombę temu, kto ją ma.
Po prostu bomba koliduje mi się z innym pluginem i to rozwiązanie jest potrzebne.
Jeżeli takiego pluginu nie ma, a szukałem na tym forum to poprosiłbym któregoś speca o napisanie. Cena - chyba zerowa, bo jest to moim zdaniem bardzo prosty plugin.

Z góry dzięki.

Pozdrawiam,
dudekZ.
  • +
  • -
  • 0

#2 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2010 22:07

Powiedz mi, czy próbowałeś ten plugin (załącznik - afkkicker.sma).
Osobiście korzystam na swoich serwerach i nie mam problemu z kolizjami (jednak równie to bywa, stąd najpierw pytanie a jak nie to coś podziałam ;] ).

//Edit. Usunięty załącznik, ze względu na pomyłkę w czytaniu opisu (zbędny załącznik).

Użytkownik Agent edytował ten post 25.12.2010 22:58

  • +
  • -
  • 0

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#3 dudekZ

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 25.12.2010 22:26

Ależ znam ten plugin, lecz nie idzie mi o wyrzucanie jak ktoś jest AFK.
Zawsze na poczatku rundy ma wyrzucac pakę, o to idzie - nie ważne czy jest afk, czy nie jest.
  • +
  • -
  • 0

#4 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2010 22:36

Źle poczytałem.

Zobacz czy to działa, bo niestety ale nie mam czasu przetestować (jak co pisz co i jak).
/* Zawiera kod z afkkicker */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "C4 START DROP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Agent"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent("bomb_events", 3, "2=Spawned_With_The_Bomb")

	
	// Add your code here...
}

public bomb_events() {
        new arg0[64], action[64], name[33], userid, bid
        
        if(get_cvar_num("afk_disable")) return PLUGIN_HANDLED

        // Read the log data that we need 
        read_logargv(0,arg0,63) 
        read_logargv(2,action,63) 

        // Find the id of the player that triggered the log 
        parse_loguser(arg0,name,32,userid) 
        bid = find_player("k",userid) 

        // Find out what action it was 
        if (equal(action,"Spawned_With_The_Bomb"))
        { 
		client_cmd(bid,"use weapon_c4")
		client_cmd(bid,"drop")
        }
        return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#5 dudekZ

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 25.12.2010 22:52

Dzięki bardzo, działa tak jak należy.
Dla Ciebie punkcik reputacji.

Pozdrawiam,
dudekz.
  • +
  • -
  • 0

#6 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2010 22:54

Mała poprawka (teraz zauważyłem zbędny cvar):

if(get_cvar_num("afk_disable")) return PLUGIN_HANDLED
tą linijkę wywal ;]

Użytkownik Agent edytował ten post 25.12.2010 22:54

  • +
  • -
  • 0

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#7 dudekZ

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 25.12.2010 23:09

Okej, dzięki. Poprawka wgrana ; )
Jeszcze raz dzięki za to, było to dla mnie i serwera bardzo ważne.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych