Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

velve hammer editor 3.5 problem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 timoncs

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:orneta
Offline

Napisano 24.12.2010 14:13

WItam.
ostatnio zaczolem uczyc sie mapek do cs 1.6 w vhe 3.5.

jak zrobilem mapke i wklejam do foledru cstrike>maps.
nie weim czy dobrze ale zmienilem nazwe z .maps na .bsp.

jak wchodze do gry i chcę odpalic mapke wyskakuje mi błąd

link do ss>http://ifotos.pl/img...blad_qsrxnx.bmp

jesli wiecie co jest nie tak proszę o pomoc.

pisac w odpowiedzi
albo na gg
gg:31787392


przepraszam chyba nie ten dzial ale to mój 1 temat na tym forum




proszę O POMOC

Użytkownik timoncs edytował ten post 24.12.2010 14:15

  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 24.12.2010 15:17

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy
do
Counter-Strike -> Mapy

  • +
  • -
  • 0

#3 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 24.12.2010 15:20

Pokaż log z kompilacji.
Dodatkowo wyślij mapę w postaci bsp i rmf
  • +
  • -
  • 0

#4 timoncs

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:orneta
Offline

Napisano 24.12.2010 16:08

Pokaż log z kompilacji.
Dodatkowo wyślij mapę w postaci bsp i rmf



ale nie am calej mapy bo najpierw ucze sie robic budowle i respy ale nie moge jej odpalic
  • +
  • -
  • 0

#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 24.12.2010 16:46

jak zrobilem mapke i wklejam do foledru cstrike>maps.
nie weim czy dobrze ale zmienilem nazwe z .maps na .bsp.




Abes wiesz co on zrobił miał plik np. jaco.map i zmienil na jaco.bsp

Tak się nie robi .

Aby zmienić z maps na bsp musisz kompilować Vhe albo Kbatem .


Słuchaj masz daje ci mojego kbata do folderu ZHLT wrzucasz mapę o koniecznie nazwie mapa.map

Potem naciskasz Kompiluj.bat (Jak okno windowsowe tylko mignie to znaczy że mapa ma błędy . Błędy sprawdzasz w mapa.err) to trwa zazwyczaj chwile (przy małych mapach). Po kompilacji masz mapa.map i mapa.bsp w tym folderze gdzie wrzuciłeś.


Kbata wrzucasz do C:/kbat/tu wrzucasz folder ZHLT.

Jeśli chcesz zmienić połozenie kbata edytuj Kompiluj.bat notatnikiem i tam masz:

C:\kbat\ZHLT\hlcsg.exe mapa.map -estimate         TYLKO NIE ZMIENIAJ hlcsg.exe i tamte poniżej tylko położenie zmieniaj             
C:\kbat\ZHLT\hlbsp.exe mapa.map -estimate
C:\kbat\ZHLT\hlvis.exe mapa.map -estimate -full
C:\kbat\ZHLT\hlrad.exe mapa.map -estimate -bounce 2 -chop 128 -extra -incremental
copy "mapa.bsp" "C:\kbat\ZHLT"   - w tej linijce ustawiasz gdzie ma skopiować mapa.bsp!


mapa.map musi BYĆ TAM GDZIE KOMPILUJ.bat




Wad_ppp.BAT.BAT - to też kompilacja ale wrzuca wad o nazwie ppp.wad do mapy czyli masz jeden plik ale to dla bardziej
zaawansowanych :).

Załączone pliki

  • Załączony plik  ZHLT.rar   914,02 KB  33 Ilość pobrań

Użytkownik HubertTM edytował ten post 24.12.2010 16:49

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#6 timoncs

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:orneta
Offline

Napisano 24.12.2010 23:24




jak zrobilem mapke i wklejam do foledru cstrike>maps.
nie weim czy dobrze ale zmienilem nazwe z .maps na .bsp.




Abes wiesz co on zrobił miał plik np. jaco.map i zmienil na jaco.bsp

Tak się nie robi .

Aby zmienić z maps na bsp musisz kompilować Vhe albo Kbatem .


Słuchaj masz daje ci mojego kbata do folderu ZHLT wrzucasz mapę o koniecznie nazwie mapa.map

Potem naciskasz Kompiluj.bat (Jak okno windowsowe tylko mignie to znaczy że mapa ma błędy . Błędy sprawdzasz w mapa.err) to trwa zazwyczaj chwile (przy małych mapach). Po kompilacji masz mapa.map i mapa.bsp w tym folderze gdzie wrzuciłeś.


Kbata wrzucasz do C:/kbat/tu wrzucasz folder ZHLT.

Jeśli chcesz zmienić połozenie kbata edytuj Kompiluj.bat notatnikiem i tam masz:

C:\kbat\ZHLT\hlcsg.exe mapa.map -estimate         TYLKO NIE ZMIENIAJ hlcsg.exe i tamte poniżej tylko położenie zmieniaj             
C:\kbat\ZHLT\hlbsp.exe mapa.map -estimate
C:\kbat\ZHLT\hlvis.exe mapa.map -estimate -full
C:\kbat\ZHLT\hlrad.exe mapa.map -estimate -bounce 2 -chop 128 -extra -incremental
copy "mapa.bsp" "C:\kbat\ZHLT"   - w tej linijce ustawiasz gdzie ma skopiować mapa.bsp!


mapa.map musi BYĆ TAM GDZIE KOMPILUJ.bat




Wad_ppp.BAT.BAT - to też kompilacja ale wrzuca wad o nazwie ppp.wad do mapy czyli masz jeden plik ale to dla bardziej
zaawansowanych :).



troche tego nie rozumiem mozesz krok po kroku co mam zrobic??
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 25.12.2010 00:19

1. Przygotowanie do pracy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. Nasza pierwsza mapa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#8 timoncs

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:orneta
Offline

Napisano 25.12.2010 01:54

1. Przygotowanie do pracy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. Nasza pierwsza mapa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X



wielkie dzięki

wszystko dobrze. dobry poradnik wszystko latwo zrozumiec

dziekune za pomoc
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych