Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[5.8d] Zwiększenie max lvl


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arthemjusz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 23.12.2010 21:08

Witam. Mam pytanie jak zwiększyć max lvl na wersji 5.8d ?
Chce by max lvl był 300 a jest obecnie 100 !

Podmieniał już to :
new LevelXP[101] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*101*/}

Na to :
new LevelXP[301] = {
0,6,24,54,96,150,216,294,384,486,600,726,864,1014,1176,1350,1536,1734,1944,2166,
2400,2646,2904,3174,3456,3750,4056,4374,4704,5046,5400,5766,6144,6534,6936,7350,7776,8214,8664,9126,
9600,10086,10584,11094,11616,12150,12696,13254,13824,14406,15000,15606,16224,16854,17496,18150,18816,19494,20184,20886,
21600,22326,23064,23814,24576,25350,26136,26934,27744,28566,29400,30246,31104,31974,32856,33750,34656,35574,36504,37446,
38400,39366,40344,41334,42336,43350,44376,45414,46464,47526,48600,49686,50784,51894,53016,54150,55296,56454,57624,58806,
60000,61206,62424,63654,64896,66150,67416,68694,69984,71286,72600,73926,75264,76614,77976,79350,80736,82134,83544,84966,
86400,87846,89304,90774,92256,93750,95256,96774,98304,99846,101400,102966,104544,106134,107736,109350,110976,112614,114264,115926,
117600,119286,120984,122694,124416,126150,127896,129654,131424,133206,135000,136806,138624,140454,142296,144150,146016,147894,149784,151686,
153600,155526,157464,159414,161376,163350,165336,167334,169344,171366,173400,175446,177504,179574,181656,183750,185856,187974,190104,192246,
194400,196566,198744,200934,203136,205350,207576,209814,212064,214326,216600,218886,221184,223494,225816,228150,230496,232854,235224,237606,
240000,242406,244824,247254,249696,252150,254616,257094,259584,262086,264600,267126,269664,272214,274776,277350,279936,282534,285144,287766,
290400,293046,295704,298374,301056,303750,306456,309174,311904,314646,317400,320166,322944,325734,328536,331350,334176,337014,339864,342726,
345600,348486,351384,354294,357216,360150,363096,366054,369024,372006,375000,378006,381024,384054,387096,390150,393216,396294,399384,402486,
405600,408726,411864,415014,418176,421350,424536,427734,430944,434166,437400,440646,443904,447174,450456,453750,457056,460374,463704,467046,
470400,473766,477144,480534,483936,487350,490776,494214,497664,501126,504600,508086,511584,515094,518616,522150,525696,529254,532824,536406,
1073741824}

  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.12.2010 21:17

Skompilować na amxx i zamienić starą na nową...zmiana mapy ew. res serwera i działa ;D
  • +
  • -
  • 0

#3 Arthemjusz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 23.12.2010 21:47

Tak też robiłem.
Przy kompilacji nie wyskakuje żaden problem. Tylko gdy włączę serwer to on po prostu cały szaleje i teleportuje graczy, jest zwiecha serwera albo exp sie nie nabija :P
Musze sprawdzić jeszcze raz i zobacze co z tego będzie.

Bo by zmienić max lvl wystarczy tylko podmienić to co napisałem u góry ?
  • +
  • -
  • 0

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.12.2010 21:53

Tak
  • +
  • -
  • 0

#5 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 23.12.2010 22:32

i max punkty umiejętności...

#6 Arthemjusz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 24.12.2010 15:47

Jakie max pkt umiejętności gdzie to moge zmienić ??
  • +
  • -
  • 0

#7 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 25.12.2010 15:19

Znajdz funkcje:
public skilltree(id) i public skill_menu(id, key)

I zamień na:


public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)


format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. Wszystko w Inteligencje ^n\w6. Wszystko w sile ^n\w7. Wszystko w zrecznosc ^n\w8. Wszystko w zwinosc",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id])

keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public skill_menu(id, key)
{
new max_skill=X
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<max_skill){
player_point[id]-=2
player_intelligence[id]+=2
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<max_skill){
player_point[id]-=2
player_strength[id]+=2
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<max_skill){
player_point[id]-=2
player_agility[id]+=2
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<max_skill){
player_point[id]-=2
player_dextery[id]+=2
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= max_skill)
{
player_intelligence[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_intelligence[id]
player_intelligence[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
}
case 5:
{
if (player_point[id]+player_strength[id] <= max_skill)
{
player_strength[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_strength[id]
player_strength[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
}
case 6:
{
if (player_point[id]+player_agility[id]<max_skill)
{
player_agility[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_agility[id]
player_agility[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)

}
case 7:
{
if (player_point[id]+player_dextery[id]<max_skill)
{
player_dextery[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_dextery[id]
player_dextery[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
set_speedchange(id)
}
}

if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)


return PLUGIN_HANDLED
}



W
new max_skill=X
zamiast X wpisz ilość lvl podzielić na 2.
np. 300/2 =150 dla 300 lvl
np. 400/2=200 dla 400 lvl

Użytkownik Lotos edytował ten post 25.12.2010 15:24

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych