Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z wczytywaniem nVault


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 23.12.2010 17:17

Witam, mam problem z wczytywaniem danych z bazy nvault.
Mam taki kod:

public SaveXp(id) {
new nick[32];
get_user_name(id, nick, 31);

new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-%i-cmo",nick,PlayerClass[id]);
format(vaultdata, 255, "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", PlayerXP[id], PlayerLevel[id],StatPoints[id],PlayerZycie[id],PlayerInt[id],PlayerSila[id],PlayerZrecznosc[id],PrezentyGracza[id],SkillKulaLod[id],SkillKulaZam[id],SkillLaser[id],SkillTele[id]);
nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public LoadXp(id,klasa) {
new nick[64];
new playerxps[32], playerlevels[32], statpoints[32],prezentygraczas[32],playerzycies[32],playerints[32],playersilas[32],playerzrecznoscs[32],skillkulalods[33],skillkulazams[33],skilllasers[33],skillteles[33];
get_user_name(id,nick,63);

new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 127, "%s-%i-cmo",nick,klasa);
format(vaultdata, 255, "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", PlayerXP[id], PlayerLevel[id],StatPoints[id],PlayerZycie[id],PlayerInt[id],PlayerSila[id],PlayerZrecznosc[id],PrezentyGracza[id],SkillKulaLod[id],SkillKulaZam[id],SkillLaser[id],SkillTele[id]);

nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

parse(vaultdata, playerxps, 31, playerlevels, 31, statpoints, 31,playerzycies,31,playerints,31,playersilas,31,playerzrecznoscs,31,prezentygraczas,31,skillkulalods,31,skillkulazams[id],31,skilllasers[id],31,skillteles[id],31);


PlayerXP[id] = str_to_num(playerxps);
PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevels)
StatPoints[id] = str_to_num(statpoints);
PlayerZycie[id] = str_to_num(playerzycies);
PlayerInt[id] = str_to_num(playerints);
PlayerSila[id] = str_to_num(playersilas);
PlayerZrecznosc[id] = str_to_num(playerzrecznoscs);
PrezentyGracza[id] = str_to_num(prezentygraczas);
SkillKulaLod[id] = str_to_num(skillkulalods);
SkillKulaZam[id] = str_to_num(skillkulazams);
SkillLaser[id] = str_to_num(skilllasers);
SkillTele[id] = str_to_num(skillteles);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

I wszystko wczytuje dobrze oprócz ostatnich 3 wartości. SkillKulaZam, SkillLaser, SkillTele.
Podczas gry zapisują się one, sprawdzałem to w pliku vault.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 25.12.2010 09:47

Najpierw zobacz sobie deklarację :
skillkulazams[33],skilllasers[33],skillteles[33]; 

a potem przypisanie :
skillkulazams[id],31,skilllasers[id],31,skillteles[id],31);

Wszystko mówi samo za siebie

PS: Jeśli nie znasz się na programowaniu to się za nie nie bierz, a jeśli już tak bardzo chcesz coś napisać to poznaj chociaż podstawy.
  • +
  • -
  • 0

#3 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 25.12.2010 12:18

Na programowaniu się znam... To całe wczytywanie ja robiłem, tylko widocznie się pomyliłem.
Po nowym roku opublikuję całego moda to się przekonasz, że umiem programować :]
Jest to ChristmasMod.
  • +
  • -
  • -1
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 25.12.2010 13:10

ChristmasMod po świętach to już nie ChristmasMod :lol:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych