Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Potrzebne moce do klas z gotowych od itemów.pare wyjątków.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.12.2010 13:44

Więc tak
1 moc - Przybliżenie do każdej broni
2 moc 5% na oślepienie przeciwnika kiedy się do niego strzela.
3 moc odporność na 1/x HE, fireshield i ma szanse na zabicie 1/2 z noża
4 moc podwójny skok o potrójny skok.
5 moc leczy kompanów jak medicine glar.
Pytanie można zrobić że na nożu jest się jak totem że leczy swoich oczywiście nie zmienia modelu postaci tylko leci ta fala od tej postaci ta uleczająca co w totemie

Dodano 25 grudzień 2010 - 22:22:
heh bez kasy, nic nie zdziałam proszę chociaż o 2 pierwsze :)
  • +
  • -
  • 0

#2 StaszekMroziok

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 26.12.2010 13:53

wiec tak
1
Przybliżenie AUG
w
public client_PreThink ( id ) 

dodaj
if (button2 & IN_ATTACK2 && (player_class[id]==Diablo || player_b_luneta[id]==1) &&  !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
		if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
			if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
			else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
		}
	}

2.
Robisz zmiena
new c_oslepiacz[33]


potem w
public select_class_menu
przed samymi klasami dajesz
c_oslepiacz[id] = 0


i przy wybraej klasie dajesz
c_oslepiacz[id] = 20


Teraz szukasz
public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)


i dajesz
if (c_oslepiacz[attacker_id] > 0)
	{
		if (random_num(1,c_oslepiacz[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)		
	}

a i dlatego dalem 20 bo chciales 5 % a 1/20 w wlasnie 5 % :P jak dasz 10 to bedzie 1/10 czyli 10 % itp

#3 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.12.2010 14:57

"a i dlatego dalem 20 bo chciales 5 % a 1/20 w wlasnie 5 % :P jak dasz 10 to bedzie 1/10 czyli 10 % itp "

Nie rozumiem trochę twojej wypowiedzi 20 to 5 a 10 to 10

A co do sposobu na zoomy, jak chce to zrobić do każdej broni to muszę zmienić konkretne AUG na pozostałe bronie ?

No masz z góry plusa bo chociaż coś napisałeś a nie jak innym tylko kasa w głowie -.-

Użytkownik Death_Player edytował ten post 26.12.2010 14:59

  • +
  • -
  • 0

#4 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.12.2010 16:02

5% = 0,05 -> (zamiana na ułamek zwykły) 5/100 (5 dzielone przez 100) -> po skróceniu 1/20 (1 dzielone przez 20)
10% = 0,1 -> (zamiana na ułamek zwykły) 10/100 (10 dzielone przez 100)-> po skróceniu 1/10 (1 dzielone przez 10)

Rozumiesz o co chodziło autorowi kodu?
  • +
  • -
  • 1

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#5 StaszekMroziok

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 26.12.2010 16:05

zomm AUG dziala na wszystkie bronie /rzeczy procz tych

if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT)


A jesli chcesz z Zmienic rodzaj zooma np na taki jak AWP zamien
cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )

na
cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AWP_ZOOM, 1 )

Nie testowałem ale powinno dzialac

#6 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.12.2010 17:10

a jak użyć ten zoom ?
a i zmienną określiłem i w menu mam je zerować i pod nazwą klasy?

Użytkownik Death_Player edytował ten post 26.12.2010 17:14

  • +
  • -
  • 0

#7 StaszekMroziok

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 26.12.2010 19:20

zoom jak zoom PPM

a co do 2 pytania to jak masz dam ci wycinek mojego kodu

public select_class_menu1(id, key) 
{ 
new lx[20]
g_haskit[id] = 0
c_respawn[id] = 0
c_woj[id] = 0
radar[id] = 0
c_grenade[id] = 0
c_fireshield[id] = 0
player_nozninja[id] = 0
c_oslepiacz[id] = 0
c_redirect[id] = 0
c_awp[id] = 0
c_antyarchy[id] = 0
c_bandyta[id] = 0
c_wampir[id] = 0
c_magneto[id] = 0
c_shake[id] = 0
c_jump[id] = 0
c_theif[id] = 0
c_knife[id] = 0
c_flesh[id] = 0
g_piorun[id] = 0

client_cmd(id, "spk diablosound/select");
switch(key) 
{ 
	case 0: 
	{	
		player_class[id] =  Twoja klasa 
                        c_oslepiacz[id] = 20       ////// jak ma byc 5% na oslepienie
	}



A dam ci na noz bon
jesli do klasy

Zmienna
new c_knife[33]

Przed wyborem klas patrz wyżej
c_knife[id] = 0

Teraz w
public Damage(id)
Dodaj
add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)
Gdzieś w kodzie daj
public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (c_knife[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,c_knife[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Jeśli item wzoruj sie na scot czy cos :P

Użytkownik StaszekMroziok edytował ten post 26.12.2010 19:26


#8 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.12.2010 20:15

ale zoom na prawym przycisku nie działa czy ten kod jest sprawdzony i działa ?
  • +
  • -
  • 0

#9 StaszekMroziok

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 26.12.2010 20:25

IN_ATTACK2 jest odpowiedzialne za włączenie -,-

#10 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.12.2010 21:17

no ja właśnie widziałem to button2 in attack ale nie wiem ktore to in attack2 gdy strzelam czy co ?
Jak coś to sorry ale nie znam PAWN'a a raczej jego oznaczeń więc pytam o więcej jak potrzeba temu co zna podstawy.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych