public buyrune(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\r^tSklep ^n\r1.\y Ulepszenie itemu \w- \r$9000^n\r[Uwaga: \wnie kazdy item sie da ulepszyc!\r]^n\r3.\y Kup Przedmiot[losowo] \r$5000^n\r4.\y Kup Doswiadczenie \r$14500^n^n\r0. \yZamknij^n^n\rjustcs.xaa.pl")
new keys = (1<<0)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED
upgrade_item(id)
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Gracze piszą że jak coś "kupią" to nic sie nie dzieje. czy to wina tego kodu? (dzisiaj go edytowałem więc to najbardziej możliwe)