Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem kod od /rune.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.12.2010 13:01

public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\r^tSklep ^n\r1.\y Ulepszenie itemu \w- \r$9000^n\r[Uwaga: \wnie kazdy item sie da ulepszyc!\r]^n\r3.\y Kup Przedmiot[losowo] \r$5000^n\r4.\y Kup Doswiadczenie \r$14500^n^n\r0. \yZamknij^n^n\rjustcs.xaa.pl")

new keys = (1<<0)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}


Gracze piszą że jak coś "kupią" to nic sie nie dzieje. czy to wina tego kodu? (dzisiaj go edytowałem więc to najbardziej możliwe)
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.12.2010 13:07

public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\r^tSklep ^n\r1.\y Ulepszenie itemu \w- \r$9000^n\r[Uwaga: \wnie kazdy item sie da ulepszyc!\r]^n\r3.\y Kup Przedmiot[losowo] \r$5000^n\r4.\y Kup Doswiadczenie \r$14500^n^n\r0. \yZamknij^n^n\rjustcs.xaa.pl")

new keys = (1<<0)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}

Daj tak.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych