←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jak dodac wskrzeszanie do medyka

  • +
  • -
Intex's Photo Intex 08.04.2011

Pomoże ktoś?? na pustym serwerze z samym New Cod'em też to nie działa ... wskrzesza ale od razu zabija ..
Quote

  • +
  • -
Grandi's Photo Grandi 09.04.2011

L 04/08/2011 - 13:53:04: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_Emedyk.amxx") (native "entity_get_edict") - debug not enabled!

Zrobiłem medyka z wskrzeszaniem i apteczkami na usepower. I w logach wywala takie błędy.
Quote

  • +
  • -
Intex's Photo Intex 11.04.2011

Może Autor tego pomoże?? Na pustym serwerze wskrzesza ale od razu zabija ....
Quote

  • +
  • -
Grandi's Photo Grandi 11.04.2011

Ogólnie wskrzeszenie działa, ale nie pokoi mnie ten error :)
Quote

  • +
  • -
Intex's Photo Intex 12.04.2011

Pomoże ktoś?

Kucam - lecze - pokazuje Trwa Reanimacja NICK - Pasek postepu idzie a gdy dojdzie do konca wskrzesza za 2s wszkreszony ginie
Quote

emiona1's Photo emiona1 17.04.2011

+ Leci

Na mój Mod się bardzo przyda - mam 2 klasy ze wskrzeszeniem :D
Quote

  • +
  • -
Kendzior87's Photo Kendzior87 28.04.2011

srki pospieszylem sie z postem
Edited by Kendzior87, 28.04.2011 13:55.
Quote

  • +
  • -
Laki's Photo Laki 27.05.2011

sprawdź to:

Spoiler

p.s
był bug w klasie



ja bym bardzo prosił jakbyś mógł mi to skomplikować bo mi ani kompilator Web nie działa ani lokalny a robie jak tam każą. Za zrobienie dam +
Quote

  • +
  • -
Cypis''s Photo Cypis' 27.05.2011

tu masz kompilator coda: Pluginy i Mody
Quote

enjoy.'s Photo enjoy. 30.05.2011

Cypis wgrałem wszystko co tam podałeś.. i jest problem..
Przez medyka występują crashe serwera co jakiś czas...
i po Wskrzeszeniu gracza od razu go zabija..
a po zrestartowaniu serwera to działa ale po zmianie mapy
wskrzeszanie znika i już nie działa..
oto część log'ów :

L 05/30/2011 - 09:23:41: Start of error session.
L 05/30/2011 - 09:23:41: Info (map "de_train") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110530.log")
L 05/30/2011 - 09:23:41: [ENGINE] Invalid entity 61
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 09:23:42: [ENGINE] Invalid entity 57
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 09:23:42: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 09:29:26: [ENGINE] Invalid entity 56
L 05/30/2011 - 09:29:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 09:29:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 09:29:26: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 11:32:05: Start of error session.
L 05/30/2011 - 11:32:05: Info (map "de_westwood") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110530.log")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [ENGINE] Invalid entity 119
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 11:32:05: [ENGINE] Invalid entity 147
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 05/30/2011 - 11:32:05: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
L 05/30/2011 - 11:34:26: [ENGINE] Invalid entity 119
L 05/30/2011 - 11:34:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 05/30/2011 - 11:34:26: [AMXX] Run

Pozdrawiam ..
Edited by enjoy., 30.05.2011 17:08.
Quote

  • +
  • -
Cypis''s Photo Cypis' 06.06.2011

Aktualizacja:
- naprawiono sma i amxx klasy medyk(gotowca), co dawała rlogi
Quote

  • +
  • -
severe's Photo severe 29.06.2011

A możesz też naprawić błąd z tym bindem na c? Bo też tam występują błędy.
Quote

  • +
  • -
Cypis''s Photo Cypis' 30.06.2011

dodaj za tym: public MedkitThink(ent)
{

if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
Quote

Okulista's Photo Okulista 09.07.2011

A jak ustalić by gracz ożywiony przez medyka miał 1hp a gracz który wskrzesza dostaje za 1 ożywienie 10 EXPA
Edited by Okulista, 09.07.2011 17:01.
Quote

  • +
  • -
devil_dwight's Photo devil_dwight 23.11.2011

raz dziala raz nie, czesto idzie pasek do polowy i nagle dzwiek jakis i koniec reanimacji...

a errorow brak
Quote

  • +
  • -
Cypis''s Photo Cypis' 23.11.2011

bo ten co reanimuje zle stoi lub się rusza.
Quote

  • +
  • -
devil_dwight's Photo devil_dwight 23.11.2011

jak ma prawidlowo stac??

nie da rady jakos edytowac kod zeby mozna bylo sie przy tym ruszac ? np myszka
Edited by devil_dwight, 23.11.2011 20:37.
Quote

  • +
  • -
LionHeart's Photo LionHeart 28.11.2011

Ja mam pytanie.
Wgram sobie na serwer codclass_medyk(gotowiec) , dopisze cvary i już nie muszę nic kąbinować ?
Quote

sekio's Photo sekio 04.12.2011

Wgram sobie na serwer codclass_medyk(gotowiec) , dopisze cvary i już nie muszę nic kąbinować ?

TAK ~
ps: wielkie dzięki Cypis teraz tak dla ludzi to nie jest temat w którym dajecie cypisowi zlecenia tylko zgłaszacie ewentualne bugi !!!!!
Edited by sekio, 04.12.2011 17:53.
Quote

Flk's Photo Flk 28.12.2011

siemka a możecie mi zrobić klasę która tylko wskrzesza bez apteczek
Quote